Ange ditt födelsedatum: 25 Januari 2007
Vad heter du på discord? cbt_frexxy#6853
Är du whitelistad? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? jag ska till intervjun till WL. jag har 30 timmar på FiveM
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 2 timmar
Hur ofta kommer du vara inne? 2-3 timmar
Hur många timmar har du på FiveM? jag har 30 timmar på FiveM
Vad heter du? IRL Linus på unive Göran Andersson
Hur gammal är du? 14 år men är mogen för min ålder
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli ndeet för
Varför ska just du bli anställd? jag har tittat på hur det är det verkar väldigt roligt och jag vill testa. göran behöver ett bra jobb.! Jag är bra att hålla koll på stress och är bra i radion. Dessutom vill jag hjälpa till så folk ej är medvetslösa/döda det har hänt mig ofta så dem skulle nog vara glada om det skulle finnas en till förare/sjukvårdare.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Tyvärr inte
Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lung räddning
Förklara vad radiodisciplin innebär. man ska vara seriös och inte lalla runt och skrika. man ska också kunna veta vad man ska säga i radion. och att man inte pratar när andra pratar
Har du några andra frågor? tyvärr så har jag ej det men annars så kontaktar jag antingen chefen eller en kollega eller en fråga vilken knapp är radion ifall jag får jobbet??
Vad heter du på discord? cbt_frexxy#6853
Är du whitelistad? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? jag ska till intervjun till WL. jag har 30 timmar på FiveM
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 2 timmar
Hur ofta kommer du vara inne? 2-3 timmar
Hur många timmar har du på FiveM? jag har 30 timmar på FiveM
Vad heter du? IRL Linus på unive Göran Andersson
Hur gammal är du? 14 år men är mogen för min ålder
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli ndeet för
Varför ska just du bli anställd? jag har tittat på hur det är det verkar väldigt roligt och jag vill testa. göran behöver ett bra jobb.! Jag är bra att hålla koll på stress och är bra i radion. Dessutom vill jag hjälpa till så folk ej är medvetslösa/döda det har hänt mig ofta så dem skulle nog vara glada om det skulle finnas en till förare/sjukvårdare.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Tyvärr inte
Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lung räddning
Förklara vad radiodisciplin innebär. man ska vara seriös och inte lalla runt och skrika. man ska också kunna veta vad man ska säga i radion. och att man inte pratar när andra pratar
Har du några andra frågor? tyvärr så har jag ej det men annars så kontaktar jag antingen chefen eller en kollega eller en fråga vilken knapp är radion ifall jag får jobbet??