Dubbelpost fjongen | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjongen

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Ditt discordnamn: fjongen

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag borde bli staff då jag känner att jag kommer kunna bidra med en snabb hjälp till servern jag är väldigt hjälpsam aktiv mogen och trevlig. och jag känner att staff teamet på unive kan förbättras genom att bli snabbare i support och report men då kände jag såhär jag tar chansen att ansöka till staff och lösa dedär jag är en person som är bestämd och jag tar kritik bra jag har en god ton oavsett om dom jag möter i supp eller ger åtgärder åt är otrevliga då försöker jag lugna ner dom. och nu med hösten som kommer så kommer servern säkert å mer spelare som är inne på servern och mer som behöver hjälp o då känner jag att jag e den rätta jag kommer kunna bidra med att spelare känner sig välkommna när dom möter mig i supp jag kommer kunna bidra med den hjälp folk behöver jag är en allmänt skön och trevlig person.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att de mesta fungerar men de finns små saker som jag tycker e lite sådär. dom sakerna är att staffsen är inte jätte aktiva i report och i support rpn kan förbättras (krim rpn) finns it så mycke mer vad jag kommer på nu

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och övriga i staff teamet kommer kunna lösa snabbare svar i supp och report och rpn genom att specca mycket så inte regelbrott sker och en bra social rp sker.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man agerar professionellt genom att ha en bra ton mot alla och man ska hjälpa med de som behövs man ska kunna hantera stress de e viktigt då de kan förekomma i staff yrket man ska aldrig höja rösten mot en annan spelare på unive eller staff man ska göra rätt för sig och va som en slags "förebild" med förebild menar jag att folk ska känna sig trygga med att komma in i support med mig och folk ska känna att de får den hjälp som behövs. jag tror professionalitet kommer hjälpa mig mycke i staff arbetet med att andra staffs och spelare kan ta in mig i andra support ärenden och lita på att jag gör rätt för mig och inte absusear min staff roll genom att servermuta bara för att o liknande. tycker det är jätte viktigt att agera professionellt

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 5 timmar vardagar helger minst 8

Hur länge har du spelat på Unive? 5 juni 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staffs på många olika servrar men dom har it vart stora och de har vart ett lalligt staff team jag har goda erfarenheter

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag e öppen och beredd för allt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka