Inaktuell Matt3 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Matt3

Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Mataj

Ditt discordnamn: Matt3

Ange ditt födelsedatum 13 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff för att hälpa till med att förbättra serverns rp. jag vill bli Staff för jag vill kunna hjälpa servern och rpn och utveckla rpn till en bättre unive server FiveM server jag vill kunna utveckla allas rp och kommer ge bans som lär folk och e bra bans istället för överdrivet jag kommer utveckla servern och kommer hjälpa servern till en bättre plats och uppnå mål jag har alltid velat vara Staff oavsett ifall jag har varit en problem spelare för men jag kan ta de på väldigt moget sätt och social rp samt att jag vill kunna vara med Staff teamet att hjälpa massa folk i reports jag e aktiv hela tiden och kommer svara typ alla reports medlemskap ansökan och support ärenden jag har väldigt stort intresse inom Staff teamet och jag tror jag skulle kunna göra stor skillnad och jag vet att jag skulle greja Staff teamet och hjälpa till ag e driven har bra rp nivå och vet mycket commandos och sånt som Staff jag tycker alla i Staff teamet e trevliga och hjälper och får reps jag vill också kunna hjälpa folk och vara trevlig de min personlighet.Jag kommer satsa på att bli support ansvarig då jag ser att det är ganska mycket personen som väntar på support och inte blir indragna. jag vet ganska mycket om hur olika ansvarigheter funka

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rp just nu känns väldigt ur ballans Det är för mycket skjutningar, metagaming och regelbrott som till exempel fear RP och brist på sunt förnuft. Detta gör att hela RP upplevelsen blir tråkig för de som vill ha en mer social och realistisk RP, där man faktiskt pratar och bygger upp en historia istället för att bara skjuta direkt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag och resten av staffteamet ska fokusera på några viktiga saker. Först och främst skulle vi göra reglerna tydligare och se till att alla spelare förstår dem. Vi kan hålla möten där vi går igenom just dessa regler så att alla förstår hur viktiga de är för en bra RP upplevelse. Vi kan också införa tydligare konsekvenser för de som bryter mot reglerna så att det blir mer seriöst. Dessutom kan vi uppmuntra spelare att delta i mer sociala och berättelsedrivna interaktioner istället för att bara fokusera på skjutningar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt handlar om att alltid vara neutral, respektfull och tydlig i sitt agerande. Som staff är man en förebild för andra spelare och det är därför viktigt att behandla alla lika, oavsett om man känner personen privat eller har en personlig åsikt om dem

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer dela upp det så bra som möjligt men kommer spela ungifär 4-8 tim på skol dagar och ungifär 4-12 tim på helger/lov

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare varit staff några gånger

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan tänka mig att hjälpa till i de områden som behöver hjälp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka