Ej Antagen fncs_salami_boss | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fncs_salami_boss

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Hussein

Ditt discordnamn: fncs_salami_boss

Ange ditt födelsedatum 28 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? jag tänker att jag vill bli staff eftersom jag känner att jag e mogen person som vet vad jag vill. Jag vill med bli staff för att kunna prata med folk och hjälpa med saker som dom kanske inte kan men jag kan. jag vill med bli staff för att hjälpa staff teamet och bli en del av de. Jag har tänkt mig bli staff av eftersom jag vill att rpn ska fungera så bra som möjligt för alla spelare så de känner att de e en bra och fin rp server såklart så finns det delar jag inte kan men att man kan ta hjälp av.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Om jag ska vara ärlig tycker jag att de inte fungerar så jätte bra inom krim rpn då de skottas för mycket de fungerar inte som de ska på olika delar inom rpn. De också en ganska stor del vrf jag ansökte till staff då det ska vara rättvist för alla spelare i unive. samt tycker jag att det är ett litet problem med icke medborgare som skapar lite kaos för rpn som man senare kan försöka hitta en lösning till med staff teamet.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska specca och kolla över noggrant på folk vi misstänker gör regelbrott och kolla över mest kriminella scenarion så att de har en hög rp nivå och kör för motparten osv, självklart ska vi staffs också kolla på andra spelare som är exempelvis nya medlemmar och allmänt kolla över servern. och ta åtgärder på problemspelarna.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? genom att ha en trevlig ton, lyssna på spelarna och respektera alla och inte vara partisk och ta sidor och istället kolla från båda håll. Man ska också inte bli arg lätt och lugna ner sig om man blir irriterad utav något eller om någon försöker provocera en.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tänker mig att man gör staff arbete 4-5 dagar i veckan sedan 1-2 dagar rpandet. jag är aktiv som peerson i unive då jag slutar skolan på vardagar 15.00 så när jag kommer hem så e jag inne från 15-01 ish på vardagar och på helger 14.00 till 04-05 ish.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i unive sedan 2 år tillbaka

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är beredd för allt och tar gärna utmaningar för det finns alltid en lösning till allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka