Nekad fiskis petrus | Ban Överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fiskis Petrus

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216802844/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae53c1c

Vad är din discord tagg? pj079.

Vem var det som bannade dig? Crackie

Bild på banmeddelande: bild_2024-09-11_211835200.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag inte verkade rpa på skadorna jag fick, utan att riktigt tänka på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med en utav våra bilar eftersom jag och mitt gäng skulle planera rån, vi kollade olika rutter man kunde åka för att ta sig ifrån polisen och testade det lite. Kanske därför det stod att jag körde som en galning. Vid en väg så är det en liten bit av själva kanten som är borta, tänkte göra en u-sväng där med mitt i u svängen så ändrade jag typ mig och det blev ett halvdant litet hopp ner för kanten. För mig just då så såg det inte så farligt ut så jag sa ungefär "ajajaj" ig men inget /me. Nu i efterhand när jag fick se det på klipp så förstår jag att det såg lite värre ut än vad jag trodde. svängde sedan tillbaka eftersom jag skulle till samma ställe igen. Sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte säga att den var felaktig men hade gärna tagit ett staff samtal där de visar mig och förklarar utifall vi har olika syner på händelsen så att jag kan förbättra mig. men förstår att det blev som det blev

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för runt 2 år sedan, då tror jag att det var sunt förnuft eftersom att jag var mycket yngre och inte tog spelet så seriöst. Har utvecklat min rp extremt mycket sedan dess och kommer såklart lära mig massa mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att vara mer noga med vart och hur jag kör bil. också att inte göra något som jag inte skulle göra i verkligheten. Och att också vara mer noga med mitt rpande så att det blir bättre och roligare för mig själv och för alla andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att vara mer försiktig i trafiken och vara noga med hur jag rpar. Och om jag är mer noga med det så blir det bättre för alla. Men jag kommer vara så noga jag kan för att det ska bli bra rp och inte en massa regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka