Nekad Fiskis Petrus | Ban Överklagan [J.VI0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fiskis Petrus

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216802844/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae53c1c

Vad är din discord tagg? pj079555

Vem var det som bannade dig? J.vi0

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-24 234427.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt fel person och sedan försökte försvara det när jag vet att jag hade gjort fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i grapeseed och hade ett scenario med en annan person som hade hoppat ut och riktat på mig och några i mitt gäng. Han sköt mot oss och vi sköt tillbaka. Någon minut efter han hade tappat mig så såg jag honom när han stod och lagade bilen. Det jag inte visste var att det var en annan kille där som hade krockat sin bil och bad killen jag sköt mot om hjälp för att laga den. Jag såg inte att det var en annan person eftersom jag var på avstånd och valde därför att skjuta mot honom. Väldigt impulsivt beslut men det var de jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag gjorde fel och inte såg till att det var rätt person när det var flera andra personer på samma plats. Har reflekterat över scenariot i efterhand och ser felen. Kunde ha skött det snyggare och kanske försökt kidnappa istället utan att skjuta i första hand.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har några bans 2022 och och den senaste var 2024 när jag rp:ade dåligt på skador. Har blivit mycket bättre på det och fortsätter att jobba på min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat se till att lämna grapeseed och inte rullat kvar en stund. Sen hade jag också varit mycket mer försiktig men vem jag skjuter och försöka ta det mer socialt utan att skjuta honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig massor, jag ska inte försöka försvara felen jag gör utan vara mer mottaglig till andra perspektiv och se hur det kan se ut i andras ögon. Blir också mycket mer försiktig med hur jag rpar och ser till att det jag gör blir rätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka