Nekad Fil0s0fen | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fil0s0fen

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 29 April 2002

Vad heter du på discord? Fil0s0fen#4430

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 55 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Runt 1 till 2. Har sambo och heltidsjobb som måste gå före spel:-)

Hur ofta kommer du vara inne? Förmodligen varje till varannan dag

Hur många timmar har du på FiveM? 55

Vad heter du? Makkan Huasaini

Hur gammal är du? 26

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För att jag jag tror de kan vara riktigt roligt och givande för min utveckling inom RP och även för min karaktär.
Jag var med i ett scenario idag med en sjukvårdare som "räddade" mig och jag insåg då att jag vill bli sjukårdare och har även rpat på detta och pratat med biträdande chef osv ic.

Varför ska just du bli anställd? För att jag är en mogen kille som är gammal nog att ha förnuftet men ung nog att ha fantasin. Jag spelar rp för att utväckla min karaktär och få en djupare förståelse för spelet och hur det fungerar. Detta gör mig till en bra spelare då det finns ett genuint och djupare intresse för de jag gör på servern.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej det har jag inte och är inte heller någon mästare på fivem men tror dock att jag ska kunna bli det genom träning och dedikation. Jag har som mål att få en full förståelse för rollspelet och hur karaktärer utvecklas i denna dator värld.

Berätta vad HLR är för någonting Hjert och lungräddning. Man gör komparationer på en patient varvat med inblåsningar för att hålla blodet i cirkulation och även syresätta det för att undvika större hjärnskador vid plötsligt hjärtstopp. Har denna utbildning irl då jag jobbar som elektriker.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man har sunt förnuft i radion och t.ex. inte avbryter och följer de regler som finns uppsatta inom radiokommunikation.

Har du några andra frågor? Nej de tror ja inte.

Tillbaka