Nekad -fev- | Ansökan till Servervakt [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-fev-

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ange ditt födelsedatum 24 September 2007

Vad heter du på discord? fev#7943

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag spelar oftast ca 4+ timmar om dagen men det beror på om jag har stressig i skolan eller andra irl saker att göra. men oftast 4+ timmar om dagen kan bli mer kan bli mindre

Hur länge har du spelat på Unive? har lite över 1700 timmar på unive skulle säga att jag spelat i ungefär 1 år och 3-4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag hjälpa till att hålla ordning och reda på servern. Finnas som ett stöd för staffsen och kicka personer som lallar eller bryter mot oskrivna regler, som till exempel trängsel i kö. Jag skulle inte tveka på att kicka folk som bryter mot serverns regler även om det angår någon som står mig nära. Jag hade också använt mig av sv-ban och anpassat en kick eller sv-ban utifrån det regelbrott som begås. Jag hade även vistats ofta platser där jag vet förekommer mycket lall för att varna eller i värsta fall banna, de handlande. Jag hade alltid gett en anledning efter min ban så att den bannade kan förstå sitt misstag, läsa igenom reglerna och förhoppningsvis förbättra det till nästa gång. Mitt största mål är som sagt att underlätta för staff-teamet och hjälpa till med att mot bekämpa lall och andra typer av regelbrott på servern. För det finns inget tråkigare än en server med låg rp.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? mina anledningar till varför jag vill ha servervakt på just unive är på grund av att denna server inte bara har gett mig roliga stunder och liknande utan också hjälpt mig med sociala problem, så som. att jag har fått enklarare att prata och träffa nya människor. på grund av dessa anledningar så vill jag bli servervakt på unive. eftersom jag känner någon sorts skyldighet till att ge tillbaka till servern som har hjälpt mig med sådana problem. detta var mina irl anledningar men jag har även några ic anledningar till varför jag vill bli servervakt. som en sjukvårdare är det otroligt drygt att träffa folk som är afk eller som inte rpar med, och eftersom det är så pass många människor som spelar på unive så träffar man på otroligt många folk som antingen failRP:ar, powergamear eller som OOC:ar. ungefär var 5 person om inte mer som man tar in eller som man träffar på larm är afk därför är det väldigt drygt att man inte kan göra något åt det där och då utan att man måste skicka en report och hoppas att någon kan komma, det händer även väldigt sällan att mods kommer till reporten eftersom dem har mycket att göra, men därför är det bra att ha en mindre person som reportar varje 30 min. under denna tiden som jag har spenderat på unive så har jag även själv både sätt och varit med om otroligt skumma buggar, så som att man flyger ut ur bilen på grund av d sync eller liknande.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag hade kunnat bidra genom att dva bilar som är trasiga mitt i vägen och få bort folk som lallar från servern, då man träffar på väldigt många personer som lallar, FAILrp:ar, powergamear eller säger en massa ooc. nu tänker jag berätta om ett flertal scenarion och hur jag skulle lösa dem. Scenario 1: om jag ser tomma trasiga bilar mitt i vägen, vad gör jag då? jo jag dv:ar dem dvs ta bort dem tillfälligt (tills nästa restart) scenario 2: jag ser en person gå runt med osynliga armar, vad gör jag? jag kickar den personen för att han hade fel kläder och att han behöver genast gå och byta dem. scenario 3: en person voltar med en bil, landar upp och ner, och sedan vänder och fortsätter att köra, vad gör du? om jag har fått tag på hans id så lägger jag en /svban och tar klippar scenariot så att man kan skicka in det till en staff eftersom det är rätt grov powergaming.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tror att jag hade varit en bra servervakt då jag först och främst är mycket aktiv. Jag är väldigt seriös i min RPade och jag kan reglerna väldigt väl. Detta kommer göra det lätt för mig att ta jobbet som servervakt på allvar. Jag hade hjälp servern bli av med många oseriösa spelare som ofta gör regelbrott och göra Unive till en bättre plats. Det är många som tar en plats på Unive förgivet men de som bryter mot regler ska inte få stanna kvar och spela på servern. Det tror jag att jag hade varit en mycket bra servervakt med mycketkoll på spelarna.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli Servervakt på unive eftersom jag vill göra rpn så bra som möjligt på servern och inte låta lallare eller oseriösa spelare förstöra den. Jag vill även skapa ett gott förstaintryck på de spelare som är nya i staden för att förhoppningsvis locka till oss ännu mer spelare. Jag ska ta de åtgärder som krävs för att skapa en roligare och mer trivsam spelmiljö för oss alliho

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja alltså jag kan dem grundläggande för servervakt alltså kick osv

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans det har jag men jag hade ett annat konto på forumet då så har ingen hur många det har varit men har ju spelat väldigt länge på servern så kommer inte riktigt ihåg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka