Ej Antagen SWE Kung | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWE Kung

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
416
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? victor

Vad heter du på discord? swekung

Vad är ditt Hex:ID 11000011368b22c

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Det beror på vad det är för dag, Det är mellan 5-10 timmar, beror på! men runt det!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varigt på unive sedan 16 sep 20 ca 2500+ timmar på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej ta bild på de, Men har Jag har blivit bannad totalt 16 gånger under min tid på unive. Ca 2,5 år 13 gånger har varit felaktiga, det kan vara att någon fick fel id eller att man kolla fel namn som skulle bli bannad. Det har hänt mycket gånger under min tid. 3 gånger är giltiga, De ena var att mitt spel frös och vi hade en biljakt, när mitt spel väll fryser så åker vi på en sten och voltar ett var. Det märker ju jag inte efter som att mitt spel har fryst. Andra gången så var det än lättare PWG, kommer inte ihåg exakt vad som hände. 3 var att jag skrev en rep på en staff och kallade han inkompetent, det var ej meningen att göra de, var p-bannad för de. Men jag har lärt mig av bensen som är giltiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig är servervakten en mycket pålitlig person, mest från personalen. Att ge vanliga spelare tillgång till kommandon som /kick och /svban är som en stor sak. Naturligtvis finns det toggleid och revive.. Eftersom det här skulle kunna missbrukas skulle personalen inte lämna över det till någon, så jag tror att du har fått mycket förtroende från dem. Annars skulle jag säga att SV är den som underlättar/avlastar arbetare på servern. Ofta när en staff tar emot/rapporterar kan man behöva vidta en mindre åtgärd, som enkick eller kanske en svban. Sen om vi var på plats skulle vi som svs kunna underlätta genom att dela ut kick/bans så att staffsen inte får onödiga anmälningar som bara skulle hindra/ ta tid från viktigt arbete.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle betrakta mig själv som en ordentlig servervakt, då jag har spelat här i lite över ett år. Jag tror att jag har en bra förmåga att fatta bra beslut och se på olika scenarier på ett annat sätt, som jag nämnde tidigare, om de är nya spelare på unive så är det kanske inte alltid bäst beslut att banna personen om den gör fel, Då kan du tex istället kicka dem och skriva ner vad personen har gjort för fel så att den lär sig. och introducera dem till reglerna på forumet. Så jag tror att jag kan bedöma situationen ganska bra. Jag vet vad som måste göras och hur jag kan hjälpa servern och spelaren. Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP, vilket jag har hört förut, är en positiv sak. Jag ser alltid på olika situationer och scenarier från en annan vinkel, så allt ska vara så rättvist som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption i servervakt området är när du använder dina behörigheter som exempel /kick, /svban till din fördel och inte för att någon bryter mot reglerna. Korrupta servervakter är de som kan reglerna men ändå bryter mot dem. Ett exempel på detta kan vara att om jag svälter och jag använder revive., Då missbrukar jag mina perms jag fått som servervakt och är därför korrupt. Ett till exempel kan vara om du är i ett polis scenario, Och du letar efter en person så använder du dig utan toggleid för att hitta personen.

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Du får ansöka igen om 1 månad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka