Ej Antagen Vanix | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vanix

Icke Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? Vanix7702

Vad är ditt Hex:ID 11000013f2572dd

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. in dagliga aktivitet kommer vara ungefär att jag är inne runt 3-5 timmar om dagen så kommer kunna hjälpa till väldigt mycket

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive i liter mer än 4 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1167898696449544283/1391886039609643079/image.png?ex=686d8663&is=686c34e3&hm=3b6684139837ac51323340c808a08dd0c2fa0596e985adc080879330858af2fd&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En uppgift för en servervakt är att ta bort alla lallare på servern som bara förstör för alla andra som faktiskt vill ha en bra RP som är både rolig och bra. en annan uppgift en servervakt har är att tex när det står trasiga bilar vid väg kanten som ingen använder och bara lämnat kan man dva de så de inte tar på serverns prestanda för ibland märker man att servern laggar när idna börjar komma upp i 3000 och det står bilar överallt och jag blev servervakt så skulle jag kunna hjälpa till med att dva bilar som gör s att alla laggar som är inne på servern. En till uppgift man har som servernvakt är att man ska kunna revva folk som blir missklickade för tex om jag står med en pistol och missklickar min kompis då kan jag bara revva honom då det inte var meningen att jag skulle slå han i huvudet då det är jätte tråkig rp att jag bara skulle slå min kompis i huvudet och ta han till sjukan för igenligen skulle jag aldrig slagit honom liksom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att hjälpa communityn och staffsen från att behöva ha så kallade lallare som springer runt och förstör för alla andra på servern som faktist vill ha en bra rp. Jag skulel kunna förbättre servern om jag var server vakt då jag tex ser en bil som ingen använder som bara tar på serverns prestanda som jag skulle kunna dva för dte kan vara jobbigt när det står trasiga bilar överallt som gör att man laggar. Jag vill också bli det för jag tycker att man ska ha en bra rp på servern och inte lalla så om jag ser en person som bara är inne för att lalla och förstöra alla nadras rp skulle jag kicka eller svbanna de och skriva en anledning och om det vore ett grovt regel brott så hade jag tagit det vidare till staffs för att personen ska få en längre bann för sit regelbrott de gjorde. Det är väldigt jobbigt när man står och pratar och rkar missclicka någon med en pistol elr något liknande och man dör och ingen är sv så man inte bara kan ressa då det ändå inte var meningen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervaktandet kan vara att om din kompis tex dör i en skottlossning så revvar du honom så han kan börja skjuta igen och att man inte använde det till rätt saker. och sen abuse inom att vara servervakt är att man tex revvar sig själv när man inte behöver bara för att kanske vinna ett scenario. Det kan även abusas på de sättet att man har på toggleid som gör att du kan se igenom vägar om det är någon där, tex om jag är i en skottlosning så ska man inte ha toggleid på för att då kan man se folks idn genom vägar och veta vart alla är och det förstör rpn enormt skulel jag säga.

Nekad.
Anledning: Du har fått en ban senaste månaden.
Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka