Antagen drbob2451 | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
47
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad heter du på discord? walter_white123456789

Vad är ditt Hex:ID 11000015fd9fbdc

Ange ditt födelsedatum 15 September 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan vara online hela dagen oftast men de dagar jag har träning så kan jag inte vara online lika mycket men fortfarande mycket. Jag spelar varje dag oftast i 5 till 8 timmar beroende på träningar skola eller familje situationer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 3- 4 månader borde det vara

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har fått 1 sv ban och en vanlig ban men jag överklagade banen jag kan inte skicka bild här men jag kan skicka i pm eller så kan ni titta ig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt arbetar med att få bort de personer som inte beter sig eller bryter mot regler i servern. De tittar extra på de som har blivit bannade innan, de tittar också extra på de som lallar runt. Innan de bannar så tittar de på klipp, bilder och pratar med personer som har sätt vad som hänt så att ingen blir bannad i onödan. Deras jobb är att kunna sprida trygghet och göra servern bättre med att få bort de som inte passar( de som förstör)

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill sprida trygghet i servern man ska inte behöva blir griefad om någon förstör. Jag vill få fram glädje och göra servern rolig för allihop som spelar. De som förstör den fina rp ska bort och bli varnad att sluta. Jag vill att det ska bli en bra rp nivå och jag vill bli servervakt för att jag kan reglerna och vill lära mig mer om unives fina regler.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man gör något man inte får för att gynna sig själv det är en dålig sak som kan påverka en servervakt på olika sätt såsom att man inte bannar sina vänner som är förbjudet om de har gjort något, en annan sak är att man bannar någon utan anledning, det är korruption/ abuse som staff eller då servervakt. Abuse är ganska liknande fast det är att man använder sina förmågor på fel sätt som att tex banna någon i onödan.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka