Nekad felix123k | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oogway

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 22 Augusti 2006

Vad heter du på discord? V0JS#0607

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 300

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-6 beroende på

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 300

Vad heter du? AKMED MOHAMEDSSON

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Det är ett roligt jobb och jag känner att det krävs fler sjukvårdare.
Detta är ett jobb jag alltid velat ha ända sedan jag började spela på Unive eftersom jag är väldigt intresserad av vården.
Jag gillar också att skynda mig för att rädda folks liv jag tycker om själva adrenalin känslan.

Varför ska just du bli anställd? Jag är bra på att köra bil och hjälpa patienter under stress. Om vi får ett larm om en människa som har fått t.ex. hjärtattack då är jag bra under stressiga situationer och skulle kunna köra fort och inte krocka. Jag är bra inom vården och jag har tålamod och vet alltid hur jag ska ta hand om mina patienter.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja det har jag. Jag jobbade som skjukvårdare tidigare men slutade av all stress. Nu när jag är mycket starkare så vill jag göra ett nytt försök.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är en förkortning för "hjärt och lungräddning" om man ska utföra hjärt och lungräddning bör man pumpa hårt på bröstet. pga. av att det är väldigt jobbigt att pumpa blåsa in så bör man vara minst tre personer vilket jag har sett att vissa sjukvårdare på sevrern inte gör.

Förklara vad radiodisciplin innebär. detta innebär att man ska använda radion på rätt sätt. Man ska inte slösa tid när det är på liv och död utan använda sig av korta ord och inte prata för länge. man ska helt enkel inte prata för mycket och använda sig av korta kommandon.

Har du några andra frågor? Nej det är lungt

Tillbaka