Factz | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Factz

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? factz#6750

Ange ditt födelsedatum 13 April 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag är inne varje dag om jag inte ska iväg eller om det händer något
Tider:
Måndag 15:00 till 22:00
Tisdag 14:30 till 22:00
Onsdag 14:00 till 22:30
Torsdag 15:00 till 23:00
Fredag 14:00 till 01:00
Lördag 08:00 till 01:30
söndag 09:00 till 23:00

Berätta om dig själv Hej Jag heter Rasmus 15år alltså 05a går inte på någon sport bor i Gävle allt jag gör om dagarna är att spela fiveM typ och hänga med familjen. har gått på sport tidigare men slutade för jag tröttnade. så nu spelar jag endast FiveM. Jag är välldigt snäll och omtänksam och älskar att hjälpa folk och har varit staff på andra serverar och tycker det är skit kul för gillar att hjälpa folk och göra så folk mår bra och det är väll lite kortfattat info om mig. Men är allmänt skön gillar att snacka och väldigt mogen av mig och har tålamod och bra på att ta kritik. Och är en bra förebild till yngre brukar ha ett tanke sätt med att behandla folk som dom behandlar mig. Och är väldigt intresserad av musik alltså gör ej musik men lyssnar alltid på musik. och vill jobba med att mekka bilar för tycker det är skit kul. Tänkte inte berätta om hela mitt liv direkt men man lär känna mg väldigt enkelt för är väldigt öppen av mig.

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blev staff/support Skulle jag börjat med att ta många support sedan hade jag gjort tider samt kollat vad som behövs t.ex om ngn skriver i ooc chatten "Ta reports staffs!" så hade jag gått ig för att kunna ta flera reports eftersom jag märker att det behövs. Jag hade även varit i support samtidigt jag är ig för det blir både lättare och snabbare om t.ex nån blir rdmad och jag måste komma snabbt. Jag hade även kollat mycket i forumet och sett till så folk har lärt sig efter sina fel. Som staff kommer jag även lära ut regler för dem nya och alltid göra mitt bästa. Som staff tycker inte jag man ska banna folk på direkten utan man tar deras steam sedan tar dem till support och frågar där och om det loggar kan jag snabbt och enkelt banna dem eftersom jag har deras steam. Om jag får chansen att bli staff kommer jag ej skaffa jobb utan kommer bara sikta på staff arbete! Om jag ser någon som sitter support medans alla staffs tar någon annan kommer jag ställa upp och det gäller samma ig och i forumet. Som staff kommer jag även mest kolla runt så jag kan hålla koll hur folk beter sig osv. Helt enkelt kommer jag göra allt som man bör göra som staff. Eftersom jag även har 3 skärmar kommer jag enkelt kunna ha en som t.ex. är dcn sedan 1 ig och 1 i forumet.
Kortfattat så skulle jag som vanligt ta support ta reports förklara för folk om dem inte förstår saker och de bästa med att va staff tyckte jag att man hade ett sånt kul och underbart staff team det var riktigt roligt att sitta o snacka med folk och verkligen visa att man bryr sig som staff det är jätte kul och få beröm som och det är kul att få kritik det som också är viktigt är att man kan ta kritik det underlättar jätte mycket.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur jag använder Klipp material
ag kommer använda mig av klipp program för att göra det både lättare för mig själv och för andra. Varenda ban jag kommer göra kommer jag sedan klippa efter för att kunna visa varför just den personen blev bannad om han nu t.ex. säger "Den var felaktig" i support. Detta blir då lättare för mig för att unvika problem som staff och samt för dem som jag bannar eftersom med det klipp kan jag visa och lära dem och få dem inse att dem har brytigt mot en regel eller gjort fel.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mina åsikter angående trollare/lallare
Trollare och folk som helt enkelt inte kan bete sig ska bli bannade direkt. Det är bara folk som vill förstöra för servern och har inget här att göra. Även som support kommer jag banna dem eftersom dem bara ska iväg! Om jag nu ej får banna folk kommer jag få in en staff så snabbt som möjligt och banna personen. Dessa personer har inget att göra här, Om det inte är någon lallare utan bara någon som ej kan rpa så ska man fortfarande banna dem men även kunna förklara support vad dem gör för fel.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Varför ska ni just ta in mig i staff teamet/ support
Jo, Jag är en kille med ett bra kundbemötande och är extremt trevlig. Jag har bra erfarenheter inom detta "jobb" och vet hur man ska bete sig som en staff/support. Jag är extremt aktiv både morgon och natt. Ni borde även ta in mig för att jag kommer aldrig stå vid någons sida utan jag kommer alltid försöka kommer överens med en annan staff också för att det ska vara så rättvist som möjligt. Jag har bra diseplin och vet hur man ska bete sig i support och har en tydlig och lugn ton, Istället för att be folk var tysta kommer jag muta dem om dem inte lyssnar sedan får dem ta sin del när dem börjat lugna ner sig.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag som staff/support
Hur jag kommer bete mig och ta mina beslut är bestämt. Om någon gjort ett fel så är det ban eller varning (beror lite på hur allvarligt det är), Jag låter även både visa sin sida och jag tar de till support innan jag bannar, Man tar det lugnt och fint och låter båda säga sin sida angående händelsen, Om någon har något slags klippmaterial på vad personen gjorde fel blir det även därmed enklare att ta ett beslut. Som staff ska man vara trevlig mot allt och alla vem det än är.

Jag är inte korrupt och även om det är min bästa vän så står jag inte på hans sida, Tycker dock han andra att jag är på hans sida så tar jag in en annan staff så han kan känna sig lika trygg, Detta sker då för spelarnas bästa och så att både kan få den hjälp dem behöver.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 3 Juli 2020 Och alla mina timmar är från Multistaden Jag har 1260 timar totalt.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag vill gärna hjälpa till. Just nu behöver man sitta extremt länge och det vill just jag ändra på. Jag är en aktiv person med ett bra kundbemötande och vill gärna att folk ska få den hjälp dem behöver. Multistaden är ett stort Community som jag verkligen gillar och vill bli en större del av och därmed vill jag kunna utveckla servern så mycket som möjligt. Sen är det också extremt viktigt att sprida en bra energi! Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vet att jag alltid kommer göra mitt bästa för att uppnå de krav ni kräver. Jag kommer bidra detta med en bättre plats med att hjälpa dem nya spelarna och få bort trollare. Om jag nu blir support hoppas jag även att folk kan vara glada och nöja med att dem får den hjälp dem behöver eftersom just nu så tycker jag support ät ganska oaktivt och det behövs definitivt flera. Vad jag vill "ändra på" Jag vill förbättra aktiviteter vid alla supports och att folk ska kunna vara glada och få den hjälp dem behöver så snabbt som möjligt. Jag vill även att man inte bara ska prata med sin kompis i support utan sitter man där är det för att hjälpa och om det sitter många i väntrummet måste man säga " Vi får parata senare för nu ska jag hjälpa folk" Sen ska man inte sitta i support för att prata utan för att hjälpa folk men det jag menar i det är att istället för att sitta i en kanal 3 pers kan man dela upp det och då blir det 100x snabbare. Som staff/support kommer jag även alltid vara tillgänglig och alltid kunna vara minst inne på forumet och dcn. Jag kommer vara en staff som alltid är tillänglig och som alla kan prata med i både support, dm, ticket och allt sådant. vrf jag just tycker det behövd flera är för det tar tid innan man får hjälp i support samt tycker inte jag att det är okej att ägaren av servern ska behövs svara på banöverklagans för ingen annan gör det. Får jag möjligheten att bli staff igen så kommer jag se till så att inte sådant sker utan jag kommer se till så allt sådant får ett svar och så att phillip kan fokusera på själva server utvecklingen istället för att köra staff jobb,

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vet att jag alltid kommer göra mitt bästa för att uppnå de krav ni kräver. Jag kommer bidra detta med en bättre plats med att hjälpa dem nya spelarna och få bort trollare. Om jag nu blir support hoppas jag även att folk kan vara glada och nöja med att dem får den hjälp dem behöver eftersom just nu så tycker jag support ät ganska oaktivt och det behövs definitivt flera.
Vad jag vill "ändra på"
Jag vill förbättra aktiviteter vid alla supports och att folk ska kunna vara glada och få den hjälp dem behöver så snabbt som möjligt. Jag vill även att man inte bara ska prata med sin kompis i support utan sitter man där är det för att hjälpa och om det sitter många i väntrummet måste man säga " Vi får parata senare för nu ska jag hjälpa folk" Sen ska man inte sitta i support för att prata utan för att hjälpa folk men det jag menar i det är att istället för att sitta i en kanal 3 pers kan man dela upp det och då blir det 100x snabbare.

Som staff/support kommer jag även alltid vara tillgänglig och alltid kunna vara minst inne på forumet och dcn. Jag kommer vara en staff som alltid är tillänglig och som alla kan prata med i både support, dm, ticket och allt sådant.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes, Jag har varit staff förut och då tog jag mycket support och liknande så jag håller koll på det, vart även support för ett tag sedan och tyckte det gick extremt bra men gjorde lite små fel men det gör alla. Nu när jag lärt mig av dessa misstag har jag bättre erfarenheter.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja sen har jag några kompisar som har varit staff och vet hur staff arbete funkar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban
/svkick
/revive
/dv
/m
/r
/sqlban
/sqlsearch
/sqlunban
/sqlbanoffline
/togglename
/toggleid
/goto
/bring (id)
/spec (id)
/kick (id)
/v (car)
/tpm
/slay
/freeze (id)
/addkey
/giveitem
/setjob

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? a själv tycker jag att jag är en lätt lärd som person och lär mig oftast det mesta inom kort tid. Jag vet hur man godkänner/nekar i forumet, drar in/ut folk i dcn, Alla kommandon och helt enkelt allt som behövs.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server då jag känner mig väldigt trygg på multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack endå!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka