Inaktuell MADAFAKA | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MADAFAKA

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Behövs inte godkännt av philip

Ditt discordnamn: babo.og

Ange ditt födelsedatum 5 September 1996

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska bli staff är för att jag har kundskapen och är kunnig inom det jag har tidigare vart staff för några år sen och folk uppskatade vad jag gjorde. Jag löser problemen proffensionellt och älskar arbetet jag är aktiv dag o natt då jag inte har nåt annat att sköta såsom arbete irl. Därför kommer jag ta rollen på stort allvar och bevisa för unive att jag är en super staff som aldrig är partisk oavsett vad jag gör. Jag är korrekt därför borde jag bli staff jag vill ta o hjälpa till servern/communityt och vara där oavsett väder jag kommer att ta reports/specca/support och allt annat som behövs göra jag kommer som sagt vara aktiv dag o nat o göra allt i min makt för att få bort problemspelare och göra så att nya individer till communityt känner sig respekterade och får bra service. Jag kommer att ta itu med alla problem tillsammans med staff teamet det kommer att funka bra då jag är pratglad och är inte rädd för att göra bort mig jag vill bara det bästa för denna servern. Så ge/låt mig vissa hur bra jag är. Jag är nästan alltid aktiv och vet vad som sker på servern och därför kommer jag kunna speca mycket och göra mitt jobb.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att report systemet har vart lite off på senaste. Jag tycker även att social rp inte fungerar lika bra som det har gjort efter möten samma gäller fearrp allt fler som bryter mot dessa regler. Det för att folk bara är inne för att skjuta och ta vapen vissa har bara de motivet på servern dem har ingen tanke på att ha kul o rpa som man ska göra. Sen har vi inga staffs vakna på 03 till 06 tiden vilket gör så att folk slutar bete sig o pratar ooc och beter sig som att dem inte ens bryr sig om reglerna. Men poliser har ochså mycket brister såsom att plocka vapen på folk men inte göra raporter eller ta dem o häkta dem nej dem tar vapnet och drar vidare för att hitta eventuella skottlosningar inte alla poliser men flesta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med staffsen kommer att agera proffensionellt och lösa problem jag har inget problem med att samarbeta med folk då jag har enkelt för o prata och inte är blyg vilket är viktigt när man är staff och ska jobba som ett team som ska lösa problem. Jag kommer att specca spelarna och hålla kol på alla medans jag kommunicerar med staffs. Kommer ta reports hjälpa medlemmar och icke medlemmar ifall jag ser att dem har nåt problem eller frågor så att dem får en bra upplevelsen och en bra syn på rollspel. Jag kommer tillsammans med staff teamet att kommunicera om vilka som tar reports och säga till när det inte funkar så får man sammarbeta och lösa reportsen om det skulle vara för mycket som ett lag. Social rp är ochså något som jag kommer att kämpa på för att få till. Sen har vi powergamers ovan som inte bryr sig om att ha kul enda som spelar roll för dem är att dem vinner på nåt set oavsett om det är vapen/pengar men jag kommer även göra allt i min makt för att få bort vissa som inte vill lära sig hur man rollspelar och inte tar imot den hjälpen jag ger såsom att dem får ta o lära sig regeln eller att vissa att dem kan spela socialt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är mycket viktigt att inte vara oseriös eller otrevlig man ska vara proffensionell och ha ett bra bemötande och kunna hantera stress utan att någon märker. Du ska helt enkelt äga din staff roll till 100procent för att få spelare att känna att dem alltid kan tillexempel hoppa support och veta att dem kommer få hjälp och att vi inte är elaka eller dryga. Jag kommer iallafall vara seriös med roller och alltid vara rättvis. Man ska även kunnat stå upp för sina handlingar som staff och alltid vara där. Man ska vara respektfull och trevlig alltid.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För mig är det ganska enkelt jag har inget jobb just nu eller längre fram jag har min vardag fri och kommer alltid vara aktiv på discord/forumet om jag inte kan göra staff arbeta men jag kommer mesta dells vara inne i server från 17 tiden till 07:00 varje dag om det krävs så är jag inne längre men jag är alltid aktiv ingen snack om saken.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2023 lite innan

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är bered på att ta största ansvar för att hjälpa servern och det ska jag bevisa jag vill bara bevisa för er hur bra staff jag kan vara.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka