Antagen Ghosttt | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghosttt

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: xaxaxaxaxxaxaxw

Ange ditt födelsedatum 3 Oktober 2010

Varför ska just du bli staff? Anledningen till varför jag vill bli Staff på Unive är för att jag vill uppnå bästa möjliga prestanda med servern genom att försöka bidra med så hög rp-nivå som möjligt genom att utesluta regelbrytare som vill skada/förstöra för servern på nått vis, samt att jag vill hjälpa alla andra helpers osv genom att spec mer och ta min tid att ta ärenden i support och försöka hjälpa folk genom det bästa möjliga sätt jag kan göra. När jag var staff förut var nästan de roligaste som fanns och där vill jag kunna komma tillbaka som Helper. Jag vill utveckla rpn så gott de går så att lallare, moddare eller folk som bryter mot andra regler på servern tex rasism. Jag älskar att kunna utveckla servrar till bättre än vad de redan är jag vill kunna göra unive Rolplay till ett lalla fri server. Jag kommer göra så att unive är en server som många vill spela på när de laddar ner Fivem på sin dator. Jag kommer låta folk få en chans om de gjort lite små saker tex råkat säga något som var ooc eller något liknande ni fattar, de kommer gå vidare till en kick och ifall de forsätter så kommer de bli en högre sak. Jag är inte rädd för något och kan hantera stress väldigt bra. Jag vet hur jag ska jobba för att få servern så bra som möjligt.
Jag hatar även folk som håller på att förnedra tjejer/ kvinnor och de kommer jag se hårt på då det är en ära att så många tjejer spelar på just denna fina server. Så en lite sammanfattning så vill jag hjälpa servern framåt till den bra sidan tex att få bort problemspelare som förstör. Jag vill hjälpa Philip320 så mycket de går.
men jag tycker att ni ska välja mig då jag är riktigt kunnig och brinner för detta och kommer ta detta så seriöst så jag kommer försöka kämpa mig upp till mod eller till och med högre. Jag känner mig alltså som en morgon 14 åring som kan ta detta jobb seriöst! Jag vet att folk kan vara jätte ärga om man blir själv lite stressig har varit med om de förut, jag kommer se till så att de hålls en god ton i support och vet hur jag ska göra. Jag kommer att lyssna på båda parter när jag sitter support och sedan jobba mig efter var de sagt. Bara för en kompis sitter support kommer jag inte special behandla dom utan kommer göra som jag skulle göra på alla. Jag kommer visa mig själv som en förebild då jag kommer sluta allt vad jag har och prioritera staff arbetet först i förstahand. Jag kommer kunna jobba bäst där de är mycket och göra eftersom att jag älskar att hjälpa andra med deras problem. Jag kommer också hänvisa folk till en anmälan samt att jag kommer läsa banöverklagningar osv. Jag vill få Unive att vara så felfritt som möjligt med så lite regelbrott som möjligt. Det jag kommer börja med är inte att banna direkt när jag se någon lalla. Först så kommer jag skriva en /m till personen och säga åt personen att bete sig och om han då fortfarande trotsar och fortsätter så kommer jag förnst då banna persnonen. Jag tar även jobbet på allvar och seriöst. Är även väldigt snabb i PM. Vill gärna komma tillbaka igen. Kommer vara aktiv nu igen och vill komma tbx igen!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Unive? De som just nu inte fungerar på unive är Krim rpn och polisen rp. De som inte funkar är att de sker för mycket regelbrott på båda sidorna men detta vill jag som Helper då fixa om jag blir staff

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? De jag och de övriga i staff teamet ska göra för att lösa detta problem är att både specca gäng och vanliga kriminella samt poliser då för att se till att detta ej förekommer. Jag kommer ha tid att specca mycket och jag kommer se till så att de andra tar tag i speccandet på servern. Detta menas alltså att jag ej kommer rpa så mycket utan kommer satsa på staff teamet och för serverns utveckling. Jag skulle säga mig själv kompetent för att ta den roll som Staff och jag har dessutom varit mod förut och Helper.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att vara trevlig i support och ig inte skrika på folk och även visa att man verkligen vill servens bästa! Jag är definitivt säker på att jag kommer agera professionellt i alla olika möjliga sätt och jag kommer se till så att medlemmar vågar hoppas support om någon har gjort regelbrott. Jag kommer även hänvisa folk till anmälningar om de har gjort fel som kriminella.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Måndagar 15:30-22:00
Tisdagar 14:30 - 22:00
Onsdagar 14:30 -22:00
Torsdagar 14:30- 22:00
Fredag 15:00- 03:00+
Lördag 10:30 - 03:00+
Söndagar 10:30 - 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? sedan tidigt 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har väldigt mycket erfarenheter då jag både varit mod och helper. Var mod för ca 3 veckor sedan och blev av med den för inaktivitet. Jag kommer vara aktiv nu då det ej är några prov och liknande och skulle varit roligt att komma tbx. vet mycket hur man löser ärenden som gäng uppköp, inläggning av ped och import, säljer ut importer från inquisitor, löser i dokument och gör så att allt kommer in som personen donerade för utan något problem. Då jag var don ansvarig i ca 1 månad om inte lite mer. Här kmr några kommandon

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka