- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 1
Ange ditt födelsedatum: 4 September 2008
Vad heter du på discord? F4DED_4k#9766
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 102 timmar
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3 timmar
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer försöka vara inne varje dag
Vad heter du? Stefan Johansson
Hur gammal är du? 21 år gammal
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att det är inte vanligt att en sjukvårdare är vaken så om du behöver hjälp så kan du inte få det eftersom att det är aldrig någon som är vaken och det hade varit kul för mig att rädda folks liv.
Varför ska just du bli anställd? Jag ska bli anställd för att jag vill hjälpa folk och rädda liv.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej jag har inga tidigare erfarenheter om sjukvårdare
Berätta vad HLR är för någonting HLR är hjärt och lung räddning
Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisiplin är kortfattande meningar med mycket information och inget skit snack.
Har du några andra frågor? Nej
Vad heter du på discord? F4DED_4k#9766
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3 timmar
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer försöka vara inne varje dag
Vad heter du? Stefan Johansson
Hur gammal är du? 21 år gammal
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att det är inte vanligt att en sjukvårdare är vaken så om du behöver hjälp så kan du inte få det eftersom att det är aldrig någon som är vaken och det hade varit kul för mig att rädda folks liv.
Varför ska just du bli anställd? Jag ska bli anställd för att jag vill hjälpa folk och rädda liv.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej jag har inga tidigare erfarenheter om sjukvårdare
Berätta vad HLR är för någonting HLR är hjärt och lung räddning
Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisiplin är kortfattande meningar med mycket information och inget skit snack.
Har du några andra frågor? Nej