- Meddelanden
- 107
- Reaction score
- 4
Ban-referens
fivem-lacken-6h5v — FiveM, Utgår 2026-03-23
Anledning: tar 4 miljoner från springis
Bannad av: flasher
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag kidnappa en grabb som vi hade krig med och tog in han till gäng huset sedan tar jag hans pistol och pratar med han och säger det hans gäng gjorde mot mig att dem tog 4 millar av mig och jag skulle vara lika smutsig och ta tillbaka det för att hans ska drabbas (sa det när jag rpa) sedan så tar jag pengarna och släppte hionnom sedan blir jag dragen till suport och berättar min sida och därefter blir det ban på regelbrottet grov powergaming
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar fullt ansvar till att jag blev bannad och ber om ursäkt avsikten var ej att det skulle bli regelbrott utan samma rp tillbaka till motparten/andra gänget. men jag förstår konsekvenserna och tar 100% ansvar för det och jag kan vänta ut min ban om ni vill det är förståligt att jag får dessa konsekvenser i början var dett svårt att acceptera men jag inser mitt fel nu och ber om ursäkt även att jag inte var så recpektfull och skäms över det och är här för att säga att jag gjorde fel och recpekterar konsekvenserna 100% sanna ord.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag borde tagit rimligt pris och släppt honnom och även bara tagit konsekvenserna istället för att diskutera med staffs
Varför ska vi ge dig en till chans? varför jag vill få en ny chans är för att jag lär mig av mina misstag och svär att detta inte kommer ske igen. skulle jag verkligen vela få en ny chans och vissa att jag kan göra bättre av mig och sköta det snyggt. Jag brukar hålla min rp på en hög nivå speciellt när det gäller ett bra scenario och den rpen ni såg är inte direkt jag utan jag kan och gör bättre rp. Hoppas ni litar på mig eller iallafal försöker så att jag kan vissa vad jag går för. Jag ber så mycket om ursäkt och vill komma tillbaka helst idag så att jag kan fortsätta rpa och ha kul på servern.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? om ni vill jag ska vänta ut min ban säg det så recpekterar jag det.