Nekad Esa1975 | Ban Överklagan [Redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Ban-referens
fivem-asfalt-hp5z — FiveM, Utgår 2026-03-28
Anledning: Tar spawnmenu flera gånger och lever efter
Bannad av: Redbull
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Min vän sköt mig till döds och sedan tog spawnmenu 3 gånger och blev till liv

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar andvar till att jah blev bannad det är mitt ansvar att inte göra regelbrott och fortsätta rpa det och det är upp till mig att förlja regler men även veta att jag kommer få konsekvenser. jag tar ansvar för det jag gör och jag har gjort regelbrott och konsekvenser har jag fått.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag borde bara fortsätta Rpa och vänta tills han tar mig till sjukan och ta svett eller sjukvåradre.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag är en spelare som rpar bra när det är värkligen rp det ni aåg var ej min rp klockan var 5 ingen vaken och jag ville spela men jag ber om ursäkt de fortfarande mitt fel. Jag lovar att jag har lärt mig en läxa och att jag dka börja rpa på riktigt för jag kan och jag vet att jag kan göra bättre. Jag gör även scenarion som servern behöver mer av samt att när jag gör scenarion så är det med upplevelse och jag har mycket att göra denna veckan har planerat mycket och vill värkligen få en chans att bevisa att jag kan jag kommer ej glra föer reglebrott de slut nu jag lovar. Tro och lita på mig jag ska rpa på en hög nivå när jag är unbannad.tro mig jag ångrar mig mycket ge mig en sista chans bara en chans. Jag vill spela under mitt lov utan att bli bannad eller göra nått som är banbart och istellet ha kull med rätt Rp och det ska jag gör om jag får den chans jag ber om. ge mig chansen så ska jag visa att jag kan göra jätte bra av mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja om du vill jag väntar ut min ban skriv det så recpekterar jag beslutet

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka