- Meddelanden
- 107
- Reaction score
- 4
Ban-referens
fivem-lacken-6h5v — FiveM, Utgår 2026-03-23
Anledning: tar 4 miljoner från springis
Bannad av: flasher
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag gick ut till strand och såg en spelare som var med ett gäng vi har krig med därefter håppar jag ut och riktar och sedan kör han ifrån och håppar ut det slutar med ett skott scenario som jag vinner genom att bena honnom därefter tar jag beslutet att kidnappa han och ta in han till gänghuset och där rånar jag han och kräver 4mil av honnom då han är springis
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar fullt ansvar och ska vara ärlig det är stort fel av migg jag borde ej tagit den summan frånm honnom och tänkt på att spela för motpartens vinning Jag har lärt mig en läxa nu och känner att jag är redo att komma tillbaka med både en hög rp nivå samt spela så att det gynnar alla i scenariot inte bara mig. Det var dumt av mig och förstår att jag fick konsekvenser.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag borde rånat honnom och sedan släppt honnom istället för att kräva den summan.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill få en ny chans för att jag värkligen lärt mig en läxa och vet att det ej kommer hända igen samt att jag ska göra mycket bättre av mig. Jag ska göra roliga scenarion för allla när jag kommer tillbaka. Jag ber om ursäkt.Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag nu förstår att det jag gjorde bröt mot serverns regler. I stunden tänkte jag mest på konflikten i rollspel mellan våra gäng och försökte motivera min karaktärs handlingar genom RP, men jag inser i efterhand att summan jag tog var för stor enligt reglerna. Det var inte min mening att förstöra för någon annan eller att missbruka systemet, utan jag försökte bara spela ut situationen. Jag förstår nu att jag borde ha följt reglerna bättre och det är mitt ansvar att veta vad som gäller på servern. Om jag får en till chans kommer jag vara mer noggrann med reglerna och se till att mitt RP håller sig inom serverns riktlinjer. Jag vill fortsätta spela på servern och bidra till bra rollspel istället för problem, och jag hoppas därför att ni kan ge mig en ny chans så att jag kan visa att jag har lärt mig av mitt misstag.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. ( om du/ni vill att jag väntar ut min ban säg det hjärna jag recpekterar det