- Meddelanden
- 107
- Reaction score
- 4
Ban-referens
fivem-lacken-6h5v — FiveM, Utgår 2026-03-23
Anledning: tar 4 miljoner från springis
Bannad av: flasher
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag tog 4miljoner från en springis jag hade kidnappat eftersom de gänget som är då k02 hade tagit 3 miljoner från mig innan när jag va springis jag har klipp på händelsen och då visste jag att det var regelbrott men när jag skrev /help så sa en staff till mig att rpa på det och att jag skulle sluta fera genom att vägra att betala. Idag tog jag tillbacka pengarna och gjorde inte det för jag behöver pengar eller liknande utan för rolspelet heder. NI kan tömma allt jag har jag bryr mig inte om vad jag förlorar eller vinner jag brukar aldrig ta från nån pengar när jag kidnappar dem men gjorde de för de gänget överdrev.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Såklart tar jag ansvar när jag får reda på att det är fell och jag vet inte riktigt vad jag ska säga men det var fel gjort av mig tänkte inte att detta skulle leda till regelbrott annars hade jag bara släppt honom. men jag förstår min ban och tar ansvar för det utöver ber jag om ursäkt för de jag gjort.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag hade kunnat släppa honnom efter jag tagit hans pistol och fortsätta rpa eller göra ett scenario med honnom och få ut information från honnokm eller försöka vända honnom mot sitt gäng så att scenariot blir lång siktit. Det finns mycket jag hade kunnat göra annerlunda.
Varför ska vi ge dig en till chans? Varför jag anser att jag bör få en ny chans är eftersom jag är en spelare på unive som gör roliga scenarion som värkligen har upplevelse och som tar långt tid inte bara rulla med gänget och skjuta. Det tycker jag är tråkigt. denna veckan har jag gjort mycket roliga scenarion utanför gänget och värkligen haft kull med motparterna då scenarionerna varat under nästan 1 timme och jag försöker väkligen göra nått nytt hela tiden inte och inte göra samma sak hela tiden. Jag vill få en ny chans få jag har lov denna veckan och då hade tänkt att avgå från gänget demna vevkan för att göra olika roliga saker och de jag hade planerat är att göra rån, ta fast folk som jag har personliga saker med ig och skapa det till att det blir en hög rp nivå samt kanske stormning men rånet är igenkligen planerat imorgon kl 9 då jag tänkte ansöka imr då de börjat bli färre rån i servern. Jag hade ocså tänkt göra en planering med polisen så att de ocså kan skapa scenarion och få det bli förvirring med gäng och polisen de hade varit skit kull har gjort de innan och de va as kull. Jag kommer köpa tbx min krim såfort jag är unbannad
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Om du vill att jag väntar ut min ban och du känner att det ej är förlåtet säg gärna det så väntar jag
Senast ändrad: