- Meddelanden
- 107
- Reaction score
- 4
Ban-referens
fivem-lacken-6h5v — FiveM, Utgår 2026-03-23
Anledning: tar 4 miljoner från springis
Bannad av: flasher
Visa på portalen →
Berätta vad som hände jag tog 4miljoner av en springis då de hade tagit de från mig innan och jag har klipp på det men när de tog de från mig och jag sa till staffs sa de att jag skulle rpa på det och det gjorde jag genom att ta tillbacka pengarna inte för satt jag behöver dem utan för att vissa det att det man ger är det man får jag rpade men det var fel rpa och ett regelbrot jag var medveten om innan men efter staffen sa att jag skulle rpa toddde jag inte längre att det var regelbrott.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar fullt ansvar till varför jag blev bannad jag har aldrig krävt så mycket från nån innan och var fortfarande osäker därför gjorde jag hel och bad en staff ta in mig i samtal sedan förklarade jag och staffen skrev i ooc chatten sluta fera till honnom sedan fortsatte jag scenariot och tänkte ej på det tills jag blev dragen till suport men jag förstår detta regelbrottet och är ledsen att det blev så.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag borde bara tagit hans pistol och släppt honnom eller låtit han betala ut sig för rimliga priset 150k. Jag hade även kunnat göra det till ett roligt scenario då jag kanske kunnat vända han mot sitt gäng eller nåttt liknande så att det hade blivit ett långsiktigt scenario
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en andra chans eftersom jag ej var medveten om att man ej fick efter staffen hade sakt till mig rpa på det men även att jag är en spelare som gör roliga scenarion inom krim och värkligen gör så att man får upplevelse när det inte handlar om gäng krig då är rpn på hög nivå annars är det normalt och jag har trötnat på gängkrig och tänker på att göra något nytt och hitta på saker än att glida runt och skjuta. om jag blir unbannad så har jag mycket roligt att göra på unive och skapa roliga scenarion för många spelare. Jag har lov denna veckan och tänkte att jag ska lägga ner tid på att göra roliga saker på unive och skapa nånga profisionella scenarion och värkligen vissa att jag kan göra en rolig och hög rp på unive. utöver det är jag en person som lär mig av mina bans ni kan kolla själva varje gång jag lovat att det aldrig ska hända igen så har jag aldrig gjort om samma mistag och jag lovar att detta aldrig ska ske igen och att jag ska hålla min rp på en hög nivå samt göra roliga scenarion under veckan med upplevelse. lita på mig och ge mig chansen att vissa er. Jag bör sköta det snyggt och det ska jag värkligen göra till varje pris och oavsett omständigheter.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja om du/ni vill att jag väntar ut min ban säg det hjärna jag recpekterar det