Inaktuell Eric 123 | Chef-jobb ansökan (Båtbolaget) [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric 123

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
525
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till chef på båt bolaget

Vad heter du i verkligheten? I verkligheten heter jag Eric

Vad heter du på discord? På Discord heter jag eric_cool

Ange ditt födelsedatum: 5 April 2011

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive väldigt aktivt i några veckor

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag är redan personal ansvarig på båt bolaget. Jag har jobbat på bra och är en av dem mest aktiva som jobbar där. Jag kan också hålla i mot stress och hot från kunder och är väldigt seriös innom jobb. I värkliheten har jag även mycket kunskap om hur det är att vara chef för att min pappa är det på ett hyfsat stort företag och han delar med sig om mycket som är jobbigt som man måste kunna.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill att båt bolaget ska ha mer aktivitet. Mitt sätt att lösa detta är att dem som inte är aktiva får antingen börja jobba eller så får dem sparken. Jag vill även anställa fler för just nu är det ca 6 anställda varav typ 3 jobbar. Jag vill även göra så att fler folk tycker om båt bolaget för att ofta så är det mycket skit man får höra. Jag vill även göra så dem som jobbar där ska ha en roligare upplevelse där av jag tänker ha en after work någon gång i månaden.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja. Jag har redan minst en timme och ibland 2 timmar som jag jobbar aktivt och säljer båtar och beställer in nya. Jag kan även utöka denna tid ennu mer ifall det skulle behövas.

Har du läst våra Regler? Ja. Jag har läst alla grundregler och hyfsat många av dem andra

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka