Ej Antagen Halige_ | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yren

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
203
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Båt bolaget

Vad heter du i verkligheten? Lucas

Vad är ditt användarnamn på discord? Halige_

Ange ditt födelsedatum: 17 April 2010

När fick du medlemskap på Unive? 10/1/2025 14:18

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Ja det har jag jag har varit chef på båt bolag innan på andra servers jag har varit P/A på unive flertals gånger jag har alltid viljat jobba på båt bolaget i unive men dom har aldrig inne eller aktiva och chefen är inte så mycket aktiv så jag tycker att jag borde få chef där då jag är aktiv typ 4 timmar plus varje dag på skol dagar men hälger ish 14-12 timmar pär dag då jag kommer spändera mäst av tiden på bot bolaget och försöka få aktiva arbetare där och göra så det blir aktivt och att folk vill köpa båt då det kan höga rpa nivån ännu mer.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att göra det aktiv och att göra så många skulle vilja jobba där och få kompenta arbetear inne på jobbet och se till så dom inte är korrupta då det är ju ett regel bråt och mäst bara göra båtbolaget ett roligt yrke och göra det mer aktivt igen

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja det kommer jag kommer vara aktiv då minst 3-4 timmar pär dag för att jobba sälja båtar och fösöka anställa folk på jobbet så det blir aktivit igen.

Har du läst våra grundregler? Ja

har dyslexi om jag har stavat fel på några saker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka