Accepterad ENOK | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smygarn

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
5
Användarnamn: ENOK

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Vad är din discord tagg? SMYGARN#3688

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? 3 varningar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både jag och naj för att det var jag som gjorde felet jag sprang upför en stege med handfängsel på. Men att jag springer ifrån snuten är väl inget fel.Men jag vet vad som är rätt och fel och jag vet att jag icke gjorde rätt för mig men jag var så jävla mycket i varv när jag blev jagad så jag tänkte väl icke på dem där handklovarna så jag började ju bara klätra på steg helvetet. Sen efter en halvvägs så förstod jag att det var failrp men jag tänkte inte på det just då när jag var halvvägs upp så det var ju bara att fortsätta gå uppåt

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. japp för RDM och FAILRP och annat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå upp på stegen det var därför jag blev bannad!

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte kunna göra vad som helst när man har handklovar på sig

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka