Accepterad vincent skoglund | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vincent skoglund

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kebabfucker/

Ditt Hex-ID: steam:110000163870d90

Vad är din discord tagg? kebabfucker1

Vem var det som bannade dig? Eliterayan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-03 211506.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt ner 6 pers o blev benad en gång personen rikta på mig en gång när jag reser mig gör jag tydligen fear RP säger de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag min boss o vice o en medlem står vid våran resturag la liga kommer o hoppar ut på dom o riktar. jag kör iväg vänder sjuter de som riktar blir benad personen riktar på mig sen kommer en av hans polare han säger hjälp mig med denna person som sköt ner oss han ställer sig bakom mig o riktar när jag redan är mer än halvvägs upp jag vänder mig om ser att han riktar o smäller han och hans polar hoppar in i bilen o poliser smäller mig när jag kör iväg o efter 6 minuter väntan blir jag bannad utan att förklara varför jag gjorde så i sinariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de var båda två men mäst felaktig för de var 6 pers mot en jag var redan mer en halvvägs upp efter jag var benad när jag var halvs vägs upp börjar han rikta igen o de hade överdelen över mig men fick dem endå o jag tycker att jag inte borde bli bannad för detta både för att jag redan var halvvägs upp och att jag bara syddade min boss o vice o en medlem när de blev riktade på

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans var när jag börja på serven som icke medlem o inte viste vad jag skulle göra eller hur man spela på RP server o sen denna ban som var felaktiv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja genom att inte sjuta o ta upp mina händer som han sa precis när han bena mig. Jag tyckte jag gjorde rätt inom att sydda mig själv o min boss o vice o medlem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte sjuta ovavset om de riktar eller inte eller bara om de har ett vapen uppe ska jag ta upp min händer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka