Accepterad hanness | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

hanness

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179456112/

Ditt Hex-ID: 110000148ab5e70

Vad är din discord tagg? haannes

Vem var det som bannade dig? Mackis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-11 123949.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel och inte rp:ade på skador som i verkligheten jag kunnat dö av vilket är extremt dumt och som sagt fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar var i en bil påväg för att se Donald Trump prata vid en scen, när vi var halvvägs så kommer en saab och ''pittar'' oss eller kör oss av vägen. De var tydligt lallare och jag blev arg så glömde av att rpa vilket jag nu i efterhand anser vara omoget och dumt samt något som inte borde hända då man ska rpa oavsett vem eller vilka som i detta fall körde oss av vägen. Vår bil gick sönder så vi fick fortsätta till fots men då kom lallarna tillbaka och försökte vdma oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban, jag förstår precis varför staffen valde att banna mig då jag beter mig felaktigt i detta scenario. Man ska alltid rp:a oavsett, men som i detta fall gjorde jag ju inte de och då är de självklart att jag får konsekvenser för min handling. Rp:et är extremt viktigt och att rp:a på skador är en stor del av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vad jag vet har jag ingen tidigare men på bilden så ser man tydligt att det står att jag har en tidigare, kan tyvärr inte säga varför jag blev bannad då för jag vet faktiskt inte vad som hände. Har inget minne överhuvudtaget om den bannen, jag har spelat sen 2021 och har nu 2 bans på dessa 4 åren vilket jag anser inte vara mycket men fortfarande 2 ban för mycket och jag har absolut lärt mig. Kommer inte låta detta hända igen utan jag kommer göra mitt absolut bästa för att hålla en så hög rp nivå hela tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle skrikit av smärta samt skrivit i /sme ''Extrem smärta i hela kroppen''. Jag skulle inte ha gått iväg efter utan legat utanför bilen och försökt ringa till ambulansen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig någonting, man ska alltid följa reglerna oavsett vad som händer och självklart spelar de ingen roll om de är en lallare eller en erfaren spelare som man hamnar i ett scenario med, man ska alltid följa reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.

Tillbaka