Nekad PepparSalt | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439648730/

Ditt Hex-ID: 1100001582d97da

Vad är din discord tagg? pepparsalt_

Vem var det som bannade dig? ajdini321

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-06 230811.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig eftersom de har ett klipp på när jag på något ofrivilligt sätt skjuter någon i huvudet. Jag förstår att det är ett skott i huvudet med det var ofrivilligt då jag inte sikta huvudet. Det blev även att jag råka pitta bilen efter juvelrånet, inte meningen att pitta. Bilen framför kör även in mot vår sida vilket gör att det blir en kollision och det slutar med att jag då råkar pitta bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi hade ett efterföljande på en bil efter ett juvelrån. När vi kör på motovägen norrut så kommer det att bilen kör bromsar in och kör på en avfart från motorvägen. Väl uppe på motorvägen så blir det att jag som kör polisbilen kör vänster om bilen möjligtvis lite för nära. När vi köra lite nära så bromsar bilen in och det händer att jag råkar då "pitta" bilen ofrviliigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig men samtidigt rätt. Detta eftersom jag ser på klippen att det blir fel men jag gör ju inte det frivilligt. Jag vill ju köra unive så varför skulle jag göra det frivilligt? Jag förstår absolut hur staffsen tänker och jag kommer absolut se över mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en gång för grov fail rp och en annan gång för sunt förnuft. Fail rp var att hag klättra upp för en stege med lik. Sunt förnuft var när jag gjorde en u sväng. Fick också en timmes ban innan för jag prata om kriminella grejer inne hos vianor. En annan ban var för lall då jag inte ens lallade. En gång var när mitt spel stängdes av och fick combat logging i tio dagar. Dessa bansen var innan jag kunde reglerna till 100% men nu kan jag varje regel till 100% och denna sunt förnuft idag var ett misstag som aldrig kommer att hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det lugnt vid skottlossningen och avvakta och kolla på vad gärningsmannen hade tänkt och göra. Jag förstår att det blev fel och det står jag absolut för. Jag hade kunnat hålla mer avstånd till bilen i biljakten och ifall jag skulle hållt avstånd så hade pittningen inte hänt och vi hade kunnat fortsatt ha ett roligt scenariot men nu blev det fel och jag fattar det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig av bannen och kommer ta till mig ajdini sa till mig och övriga staffs. Detta kommer såklart inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka