Accepterad En galen svenne | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
62
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Milian

Ditt discordnamn: svennensomargalen

Ange ditt födelsedatum 20 November 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag kan vara aktiv mycket inom staff jobbet och liknande sen vill jag också kunna hjälpa folk med t.ex. /help och liknande sen vill jag att vissa som kanske är nya till rpa ska lära säg av mig och jag vill som sagt kunna hjälpa folk ytterst

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det sker mycket regelbrott på unive och många människor behöver hjälp i /help och liknande och det är just därför jag vill bli staff för att kunna hjälpa folk med olika saker dagligen här på unive. Jag vill att folk ska lära säg och bli bättre på att rpa och att dem trivs på unive

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om det t.ex. skulle uppstå ett problem på servern så skulle jag och vissa andra staffs kunna hjälpas åt att samla in t.ex. bevis eller något liknande som har hänt sen kan vi kolla med dem som är t.ex. inblandade o se vad dem har att säga angående det som hade hänt och höra med dem om dem t.ex. har klipps eller liknande bevis för att kunna ta det vidare och få stopp på vad som har hänt. Och möjligtvis måste alla staffs vara trevlig mott varandra och vissa respekt till varandra tycker jag så man kanske kan samarbeta med dem på ett bättre sätt.
Men jag tycker också att det är viktigt att kunna arbeta i hopp så vi kan lösa problem på det bästa möjliga sätt så alla på servern kan känna sig trygga och ha en bra rp nivå.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är mycket viktigt för mig att agera professionellt Som staff det är viktigt att tala tydligt och att man är snälla mott folk som behöver våran hjälp på servern.
Det är viktigt att kunna behandla alla spelar med en rättvisa och att alla har rätt att hoppa support eller liknande för att få hjälpen dem behöver.
Jag är väldigt respektfull och vänlig mott varenda en på unive och hjälper gärna folk som behöver hjälp med något.
Det är också mycket viktigt för mig att alla parter i ett scenario t.ex. har rätten att få tala om det har inträffat något fel eller om något har hänt som dem har att säga till om.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer kunna jobba som staff ganska mycket men det blir lite svårare om jag t.ex. är iväg på något men då ska jag försöka vara aktiv så mycket som möjligt om det är nån som behöver hjälp med något på discord eller liknande sen har jag också skola men jag brukar oftast rpa efter skolan om jag inte hänger med kompisar men jag ska försöka att vara aktiv så mycket som möjligt fast jag inte är vi datorn.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sammanlagt 4 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff innan på andra servrar men kanske inte vet den nya generationens staff saker som t.ex. in game commands och liknande

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tänker att jag väl är bäst inom support och rp då det är dem jag är mest erfaren inom då jag aldrig har varit t.ex. donation ansvarig eller kriminell ansvarig.

Antagen, låser och arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka