Antagen Dateddeee | Ansökan till Staff [Datedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalmasen.

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
133
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore

Ditt discordnamn: da1masen

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2012

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag var de förra sommaren och tyckte det var roligt. Nu vill jag bli det igen och bekämpa regelbrott för att ge servern bättre rykte. Jag tycker RPn är rätt tråkig för min del, så jag vill testa på att vara staff igen och hjälpa andra istället för att vara den som behöver hjälp.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Allt fungerar, men det finns alltid saker som t.ex fuskande och även "montage". Jag ser starkt på detta och även allt som 320 sa om detta på senaste krim möte. Men det handlar även om att folk inte värnar om sitt liv utan kanske tar upp sin pistol och börjar skjuta tbx fast den har en pistol riktad mot sig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle samla ihop ett litet team som kan se över detta och ta och prata ihop oss hur vi löser detta på bästa sätt, och sen prata med dem som det rör sig om. Om sådant sker på ett professionellt sätt och man bildar en stark relation med dem så kan de leda till att dem börjar förstå och slutar med regelbrott osv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell staff gör allt mycket bättre, då kommer fler gilla dig och du kommer vara omtyckt. En professionell staff håller sig till sina grejer, bemöter alla med samma goda ton. Själva bemötandet är det som spelar mest roll, ingen vill ha en grinig staff som ständigt låter sur. Istället ska man vara glad och så. Sen är det jätteviktigt att inte vara korrupt på något sätt, t.ex att din vän är bannad och du väljer att unbanna hen för att det är din vän. Vilket är vän korruption.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RPn kommer jag lägga åt sidan och RPa bara ibland. Men Staff arbete och mitt privata liv är annat. Jag kommer var IG så ofta jag kan, men alltid vara lättåtkomlig på discord, t.ex om det är nått som har hänt på discord kan jag hjälpa där. Det är mer IG och privat liv som det blir lite balanserat.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i cirka 1 år nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag kan grundläggande regler och jag har varit staff här förra sommaren.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba med vad som helst

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka