Nekad elliot.qq | Medlem ansökning Madsix

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elliot.qq

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? bob

Vad är ditt discord namn? dukgeming fön#0066

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Serkan Nils och är 20 år gammal. Serkan har sedan barn varit kaos. Han hoppade av skolan då han inte gillade det och inte pluggade alls. Hans föräldrar hade riktigt bra inkomst och det var från dom han fick alla pengar ifrån. Hans pappa köpte hans första bil och det var en sport bil som Serkan fick som första bil. Serkan är väldigt aggressiv av sig men om man är trevlig och snäll mot han så är han inte så aggressiv. Han är snäll, roligt, omtänksam och jävligt envis. Serkan älskar bilar han säljer bilar och köper bilar hela tiden. Han gillar att hålla på med bilar och det är hans hobby. Serkan har en väldigt stor släkt och en del i släkten håller också på med kriminalitet som faktiskt är stora namn. Serkan har 3 bröder som är kriminella och håller på med en massa drog säljning. Serkan Nils har haft en väldigt hård uppväxt och det bara fortsätter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För jag ska bidra till en positiv upplevelse i servern, och hjälpa nya folk till servern så de gör de till en tryggare stad. Samt att jag kommer höja rpa på servern. jag har vart helper och medlemskap ansvarig förut så jag vet mycket väll vad reglerna är och hur man ska bete sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela för din vinst utan RP Och du ska spela Rp för dig och andra.

Hur hittade du Unive? jag har sett det på Youtube på Twitch och hört en massa mina vänner har kört på den

Tillbaka