Inaktuell elliot.qq | Medlem ansökning [Mr Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elliot.qq

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? Ebbenj

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mulle berg 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäl rolig och smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mulle har haft det tufft när har han var liten han pappa slog han hela tiden i skola som hämma när det i fämen så ville han bli polis men hans påa sa det kommer du aldrig bli din tömt då är bara ett fån jag är inte en glad för att föda dej vill att din mamma skulle göra abort men hon sa nej och inget mer jag skulle göra men det är bra att du är har nu nu kan du vara min slav sen när Mulle blev 19år så flyttade han till en liten stad vid namn unive och blev en cuquritas arbetare men hatade det jobbet så nu är han arbet läs men strävar efter ny jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att få in fler och ha en rolig arp med alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man själv inte alltid ska gå för att vinna scenario man måste kunna låta motparten också vinna. Ifall du bara går för att vinna scenarion själv så spelar du inte för motpartens vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbaiting = Få polisens uppmärksamhet och Veichle deathmatch, använder fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är bra

Senast ändrad:
Hej @elliot.qq

Du måste ändra ditt discord namn eller steam namn så det är samma på båda

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

det är samm discord som denna ansökan

det är samm discord som denna ansökan
kollar i morgon

Tillbaka