Nekad smack_potatis | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smack_potatis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? filip

Vad är ditt discord namn? SMACK_POTATIS#3129

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2023

Berätta om din karaktär. in karaktär heter Serkan Aziz och är 26 år gammal. Serkan har sedan barn varit kaos. Han hoppade av skolan då han inte gillade det och inte pluggade alls. Hans föräldrar hade riktigt bra inkomst och det var från dom han fick alla pengar ifrån. Hans pappa köpte hans första bil och det var en sport bil som Serkan fick som första bil. Serkan är väldigt aggressiv av sig men om man är trevlig och snäll mot han så är han inte så aggressiv. Han är snäll, roligt, omtänksam och jävligt envis. Serkan älskar bilar han säljer bilar och köper bilar hela tiden. Han gillar att hålla på med bilar och det är hans hobby. Serkan har en väldigt stor släkt och en del i släkten håller också på med kriminalitet som faktiskt är stora namn. Serkan har 3 bröder som är kriminella och håller på med en massa drog säljning. Serkan Aziz har haft en väldigt hård uppväxt och det bara fortsätter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att jag känner att jag har bra förmågor och jag kommer att bidra med mycket bra och hög RP scenarion. Jag kommer att hitta något jobb som jag kan arbeta inom och bidra med bra RP nivå och kommer bidra med bra aktivitet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo att man ska kunna förlora RP scenarios och att det ska vara kul för båda partner i scneariot och inte bara att 1 tycker det var bra och roligt.

Hur hittade du Unive? av mina kompisar och sätt det på twitch osv

Vidare till muntlig intervju, lycka till du har 2 dagar på dig att ta din intervju om du inte tar den i tid kommer du att bli nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka