Nekad Pelle Arvidsson | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pelle Arvidsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gustif

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min Karaktär heter Nils Newman och är 21 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Schysst, bestämd, målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils växte upp i en välbärgad familj i Djursholm, där pengar aldrig varit ett problem. Hans pappa är investerare och mamma driver ett lyxigt inredningsföretag – två jobb Nils aldrig riktigt förstått men ändå alltid gynnats av. Han är van vid märkeskläder, senaste mobiltelefonerna och att få det han pekar på. Redan som liten fascinerades Nils av snabba bilar. Medan andra barn samlade på fotbollskort eller spelade datorspel, satt Nils klistrad vid bilannonser och YouTube-klipp om superbilar. När han fyllde 18 fick han en splitter ny Audi RS5 i present – inte den Ferrari han hoppats på, men ändå tillräckligt för att imponera på kompisarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös rpare som respekterar alla och kommer därför bidra med god stämning samt érfarenhet eftersom jag har 1000+ timmar på fivem roleplay samt har spelat på Unive förut.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska vinna i ett scenario båda ska få ha kul, det ska t.ex inte bara vara de krimineella som ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja flera gånger har jag under dessa 3 år som rpare råkat bryta mot reglerna till exempel glömma att rpa när man krockar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, VDm, FRP, Sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka