Avstängd elias1 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

elias1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 20 April 2007

Vad heter du på discord? Muss#0018

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 265 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? mellan 1-5 timmar per dag om de inte är något som har hänt.

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta varje dag om jag är hemma.

Hur många timmar har du på FiveM? 265 timmar

Vad heter du? Magnus Olsson

Hur gammal är du? 32

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För att jag är intresserad av att hjälpa andra människor och hjälpa till i samhället. Och jag tycker är väldigt kul och skulle alltid ge 101 % i alla situationer. Dels är det också väldigt roligt när man hjälper människor och räddar deras liv och ser tacksamheten i dem det är bland det bästa känslorna jag kan få.

Varför ska just du bli anställd? För att jag är väldigt trevlig och hjälpsam person som är bra på att arbeta i grupp. Jag är också väldigt bra på att följa order och hantera stressiga situationer. jag gör också alltid mitt bästa på att hjälpa alla så fort jag kan och så bra jag kan.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Ja har var chef på sjukvården på avail rp för ett tag sen och har jobbat som läkare på en annan rp server. Så jag är väldigt erfaren.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är en förkortning av Hjärt-LungRäddning. Hjärtstopp kan drabba vem som helst och var som helst. Det är väldigt viktigt att veta vad hlr är och hur man utför hlr. HLR görs genom bröstkompressioner som man gör i mitten av bröstet och inblåsningar.
HLR ges med omväxlande 30 bröstkompressioner och 2 inblåsningar och när man gör bröstkompressioner vill man komma ner runt 5 cm.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man ska snacka seriöst och inte bara bra säga saker rakt ut och inte snacka om saker som inte ens e viktigt. Det handlar också om at låt folk prata till punkt och inte avbryta folk mitt i när dem kanske har något viktigt att säga.

Har du några andra frågor? Nej, men ville bara tillägga att jag har c körkort också.

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka