Elias Karlsson’s | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Carlos Luega

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 30 September 2006

Vad heter du på discord? JUNIOR#4838

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? https://s.team/p/ggfm-jgfb/ckgngmpd

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Minst 1 timme per dag men mer på helgen då jag är ledig!

Hur ofta kommer du vara inne? Som sagt minst en timme som i tjänst på vardagar.

Hur många timmar har du på FiveM? 313 timmar med 25 timmar de senaste månaden.

Vad heter du? Elias Dansäter.

Hur gammal är du? 14 just nu men fyller 15 om 16 dagar

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? För att jag vill kunna rädda liv på så många som möjligt och ta ett ansvar över hur många som kan överleva i denna stad, det är många som skadar sig och behöver sjukvårdare men som ej kan få tag i en och där vill jag komma in och göra skillnad på det!

Varför ska just du bli anställd? För att jag är en drivande skäl till detta jobb som verkligen vill rädda folk och visa att man verkligen ska gå med i yrket som sjukvårdare.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har varit brandman och då var jag vice chef och var väldigt aktiv så att jag vet verkligen mycket om HLR och andra faktorer som spelar in en roll inom RP:n som syrgas insulinspruta, smärtstillande mm.

Berätta vad HLR är för någonting Hjärt och lugn räddning och det är när du lägger press på bröstet för att få igång andningen hos antingen en medvetslös som inte kan andas eller för att få i gång hjärtat manuellt genom att hjälpa hjärtat på traven genom att ge den vibreringar/tryckningar/pressningar på bröstet eller vid hjärtat beror på situation

Förklara vad radiodisciplin innebär. Att du gör ditt Rakel-snack snabbt och tydligt för att ge en fri kommunikation i radion om det är någon annan som ska säga något men även att du ska hålla dig till viktiga saker som behövs anropas i radion och inget annat.

Har du några andra frågor? Nej.

Hej!
Din ansökan har blivit godkänd, du får gärna ta en intervju genom att gå in på våran discord och följa angivningar här: https://discord.gg/uYxt6nps6X
Vi ser gärna att du tar din intervju inom en vecka för att vi enkelt ska kunna hålla koll på allt. Lycka till på din intervju!
//Sjukvårdsledningen

Tillbaka