Nekad El Schizo | Ansökan till Servervakt [NAN1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El Schizo

Icke Medlem
Meddelanden
274
Reaction score
75
Vad är ditt namn i verkligheten? Carlos

Vad heter du på discord? El Schizo#6550

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktiviter är universitets studier med gaming på sidan om.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gngr e duktig på de sättet https://gyazo.com/8e9a28cd98f28158a623cbbf8d4a610d

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska fungera som stöd till helpers genom att rapportera regelbrytande och även agera med svban och kick.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit det förr flera gånger och syftet för mig är att jag ska kunna stödja rp nivån. Jag har en tendens att rpa djupt och seriöst och med de sagt brukar de förekomma lall eller failrp från motparter. Jag kommer dessutom spela aktivt och uppleva mycket. Så jag vill vara ett verktyg för servern som hjälper till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär vanligen att en person med makt, till exempel en servervakt, tar mutor eller på annat sätt försöker manipulera spelet för att få en personlig fördel. Abuse innebär vanligen att en spelare eller en grupp av spelare missbrukar spelets regler eller utnyttjar svagheter i spelet för att få en orättvis fördel. Både korruption och abuse kan skada serverns integritet och skapa en ojämlik spelmiljö.

Nekad, utveckla alla svar förutom den sista. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka