Inaktuell Muckas | Ansökan till Servervakt [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muckas

Välkänd Medlem
Meddelanden
419
Reaction score
494
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? _muckas

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001414ee3a2

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Dagliga aktiviteter kan variera för jag inte har något fast schema när jag spelar. Men det blir väl några timmar per dag. Både på helger och lov så blir det kanske några extra timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem i 37 dagar har jag för mig. Har dock spelet Unive sedan 2022 men har varit bannad under några perioder vilket har gjort att jag har förlorat min medlem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1093841259388489848/1375918479630401666/image.png?ex=68336f70&is=68321df0&hm=082327165b7fd5a96dac96a514660ecb3777f8670fd19e7b250f00ea20cf56dd& Notera att jag har blivit bannad 1 gång under 2025, 2 gånger under 2024 och 5 gånger under 2023. Resten av gångerna hare jag blivit bannad under 2022 och 2021 då jag var ny på Unive.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En uppgift som servervakt har är att kunna hantera regelbrott på ett proffsigt sätt. Man ska inte leta efter problem utan själva problemet ska just komma till dig. En servervakt ska kunna bedöma om vad som är rätt och fel. En viktig uppgift en servervakt har är att bemöta andra på ett bra sätt och inte på ett dåligt sätt. Man ska använda sin makt som servevakt på ett väldigt bra och hjälpsamt sätt och inte abusea den. En servervakt ska vara en förebild till andra spelare här på Unive och inte göra några reglerbrott osv. Man ska vara mycket aktiv när man är servervakt och kunna hålla tider i alla olika situationer. En viktig sak som servervakt är att kunna se till att alla har det bra här hemma på servern och inte kränka någon på ett eller annat sätt. När det kommer till ban och man ser att person förtjänar ett grövre straff då person kan ha gjort grov VDM, RDM så ska man alltid skicka in i ban bevis och kanske skicka klippet till en staff som då kan granska klippet och dubbel checka på person som då har gjort regelbrottet.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag kan hålla till uppgifterna som en servervakt har. När jag menar uppgifter är tex att jag ska vara en sån bra förebild som möjligt. Kunna bidra mycket till servern på alla olika sätt. Kunna hantera ett större ansvar i varenda scenario och vara mycket aktiv. Om ett regelbrott kommer till mig så ska jag ta mitt ansvar och ge en kick eller svban och sen skicka in i ban bevis. Jag har också mycket erfarenheter och har till och med varit staff två gånger. Jag kan bemöta alla på servern på ett eller annat sätt. Jag respekterar alla här på server och särskilt Staffs. Jag abusear inte min servervakt roll och använder aldrig den som en fördel i olika scenarion. Jag är lugn och håller en bra ton IG och OOC. Jag älskar också Servervakt teamet och vill verkligen be delaktig till den igen!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo korruption och abuse eller lite samma sak men kan förklara lite kort om de två. Abuse är att man använder sin roll till att kanske banna alla man ser, det är abuse. Man använder sin roll till fördelar i scenarion är också abuse. Korruption är att man inte använder sin roll till rätt sak. Korruption som servervakt är också lite att man sitter och gör mycket regelbrott som just en servervakt. Sen kanske man hjälper sin kompis i ett scenario bara för att person håller på att förlora och då väljer man att banna personen som har ett scenario med din kompis då som då är både abuse och korruption. Man kanske har toggleid under ett scenario för att kanske hitta någon som är nära och det är också abuse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka