Nekad ade.m. | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ade.m.

Erfaren Medlem
Medlemskap Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
2,819
Reaction score
580
Vad är ditt namn i verkligheten? Adem

Vad heter du på discord? ade.m.

Vad är ditt Hex:ID steam:110000166d2c5fb

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar kl 07.00 och går till skolan kommer hem runt 16.00 äter och tar det lungt rpar en stund innan jag har träningar klockan 20.00 eller klockan 19.00 (beror vilken dag det är) oftast hemma runt 22.00 eller 20.30 och dushar och om jag hinner om jag inte behöver plugga rpar lite innan jag lägger mig.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem sen runt october men sedan fått indraget några gånger och behövt ansöka om så

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) .

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakternas uppgifter är att hålla koll på servern när man rpar så att rpn fungerar utan problem och om man ser att någon har låg rp nåvå. Hålla koll om någon fuskar eller abusar, se till att alla håller sig till serverns grundregler och att dom inte lallar som tillexempel i marja lisa som att ge varningar. Lösa tekniska problem med servern. Och att helt änkelt hålla servern vid liv (aktuell)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag har ett stort intresse inom rp och jag tycker att det är väldigt kul att rpa men jag tycker att servern är lite instabil med personer som inte håller en hög rp nivå och till exempel inte rpar efter en bilkrock eller inte andvänder sig ut av fearrp och helt enkelt bara lallar på severn och inte spelar som om det var värkliga livet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är att man ändvänder sin makt för sin egna fördel som powergaming, eller att man favoritiserar spelare. andvända adminkomandon för sin fördel, eller att acceptera mutor för att unbana folk.Skärmbild 2025-05-16 171121.png

Nekad.

Anledning: Tidigare bannad för staff abuse.

Du kan inte bli servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka