Accepterad Isakkk. | Ansökan till Servervakt [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak.

Icke Medlem
Meddelanden
656
Reaction score
31
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? Isakk._

Vad är ditt Hex:ID 11000014b3802cd

Ange ditt födelsedatum 20 November 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består mycket först av irl. Skolan, gym och plugg, hädanefter finner jag en tid där jag spelar unive ( blir oftast mer vid helger osv )

Hur länge har du varit medlem på Unive? Några månader nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Är på lur men upp mot 50………

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska vara som höger hand för staff teamet, åtgärda mindre regelbrott som inte staffs kanske märker av. Men vi som rpar märker av det så vi bannar och så gör vi ett arbete för staffs. Men ser till att lall inte blir en vana exempelvis. Och att man alltid är där för att hjälpa spelar basen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Såhär, jag vet att denna kommer bli nekad till 90%. Men vill ändå att raxy ska ta denna, jag är i polisledningen just nu och märker på jätte mycket lall. Jag har förändrats som person jag blir inte bannad av regler längre. Jag kommer inte missköta om jag får en chans då ska jag verkligen se till att ni får undanröjja den lalliga rpn då man möter på mycket i sin rp tid

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man använder servervakt till sin fördel. Kan vara att banna motparten utan en giltig grund, och att missbruka servervakt rollen generellt

Abuse är när man kör med toggleid, i scenarion och använder permsen på helt fel sätt

Detta är något jag absolut inte kommer att göra. Jag kommer fullfölja dom regler och riktlinjer en servervakt får och endast sätta på toggleid ifall jag möter på en regelbrytare

+rep Isak har verkligen förändrats från vad han va tidigare, han skulle passa jätte bra som SV!

Godkänner att bli SV även om sina bans. Har en överänskommelse.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka