Ekoh07 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ekoh07

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 10 Augusti 2007

Vad heter du på discord? EkoAligator#5810

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 450

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-4 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? Cirka ifrån klockan 11:00 till 23:00, olika varje dygn,

Hur många timmar har du på FiveM? 450

Vad heter du? Arne

Hur gammal är du? 35

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag är intresserad att bli anställd inom sjukvården eftersom jag har extrema intressen att arbeta med med levande människor och individer. Jag vill alltså hjälpa till inom den medicinska delen inom den Svenska landet men samt även också medföra med professionell sjukvård till alla individer som behöver sjukvård! De finns även sociala anledningar varför jag har intresse till detta arbete, exempelvis så söker jag i nuläget efter folk att lära känna, och arbetet som sjukvårdare är ett perfekt val för denna aktivitet!

Varför ska just du bli anställd? Jag borde bli anställd eftersom jag är en extremt trevlig person att prata med, jag kan prata om alla ämnen hur som helst när som helst utan att jag får någon “Breakdown” eller något liknande. Alltså jag har väldigt bra psykiska funktioner som kan hjälpa mig inom arbetet som Sjukvårdare! Men även också så har jag medicinsk utbildning inom Karolinska Institutet och erfarenhet inom arbetet i denna region sen innan.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Yes de har jag! Jag har arbetat som sjukvårdare innan inom denna region, samt att jag har utbildning på karolinska institutet! Så jag är utbildad och klar för arbete!

Berätta vad HLR är för någonting HLR betyder “Hjärt och lungräddning.” De betyder alltså att du pumpar på bröstet där hjärtat sitter 30 gånger, sedan blåser du in. Detta görs när personen inte andas. Medans du gör detta så skall de vara mer personal på plats, eftersom de är extremt tungt och jobbigt att göra denna process.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin betyder att du använder din kommunikationsradio på ett respektfull korrekt sätt, alltså att du använder ditt rakelnummer innan du pratar ut. Men också inget småsnack eller något liknande över radion.

Har du några andra frågor? Noppe

Hej!
Din ansökan har blivit godkänd, du får gärna ta en intervju genom att gå in på våran discord och följa angivningar här: https://discord.gg/uYxt6nps6X
Vi ser gärna att du tar din intervju inom en vecka för att vi enkelt ska kunna hålla koll på allt. Lycka till på din intervju!
//Sjukvårdsledningen

Tillbaka