Nekad Edzzy69 | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Ditt discord namn: Edzzy69

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad för typ av beslut gäller det? Jag har fått indragen krim, medlem, prisökning och 15 dagars ban.

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz lasse toris.

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom det såg annorlunda ut från deras vinkel, och ser ut som en shoot on sight, men eftersom att klippet bara är 15 sekunder ser man inte vad som har hänt innan händelsen,

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår att situationen ser illa ut i det korta klippet, men det finns ett bakomliggande scenario som inte framgår. Vi befann oss i ett scenario där vi tidigare jagat och skjutit mot varandra – det fanns alltså redan en konflikt och ett aktivt hot. När jag sedan säger åt dem att hoppa ut ur bilen är det för att jag vill få honom till att hoppa ut så jag kan kidnappa, men när han då kör så väljer jag att skjuta mot honom eftersom bakomliggande scenariot. Jag håller med om att det i klippet kan framstå som en grov "shoot on sight", men det är viktigt att notera att videon bara visar 15 sekunder av hela händelseförloppet. Den saknar helt den bakgrund som lett fram till situationen, vilket gör att det ser värre ut än det faktiskt var. Det är alltså inte en isolerad händelse utan en fortsättning på en pågående konflikt. Eftersom att klippet bara är 15 sekunder vilket betyder att han klippt ner de för sin egen vinning för att kunna få ress, samt få mig bannad vilket då är felaktigt eftersom att det finns ett bakomliggande scenario där de jagat mig och vi skjutit.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kvMUQkcQsyW1-KoL3?invite=cr-MSxBZUYsMzAzNDc5NTAx

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hade varit schyst om man fick en ny chans, eftersom att det finns ett bakomliggande scenario som inte visas i klippet, för er ser det dåligt ut och för mig känns det bara fel att man ska få indragna roller eftersom att klippet inte visar den fulla händelsen.

och om du nekar den vill jag gärna veta vrf, så jag kan uppfatta situationen lättare. Och vad jag gjord fel.

Du är aktiv medlem på en annan server & oavsett vad gällande situation som hände så hade det kunnat utspelas på helt andra sätt.
Man ska inte alltid gå efter att avrätta personer, därav är det brist på social rp.

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka