Nekad Alfz_zz | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alfz_zz

Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
4
Ditt discord namn: Alfz_zz

Ditt Hex-ID: steam:11000016378e369

Vad för typ av beslut gäller det? 5 poäng för fear rp

Vem/vilka tog beslutet? GT alec

Varför tror du själv att beslutet togs? dom grundar detta klipp på att jag jagar en grabb med min bil då han väljer att köra hem när jag ber han köra ut kommer en grabb från vendetta och börjar skjuta mot mig jag väljer såklart att köra där ifrån sen några sekunder senare väljer jag att vända om för att hitta en enkel samt smidig väg ut då dom står kvar där. Som inte va tanken att köra tbx då fortsätter dom att jaga mig jag dödar dom då eftersom de vill mörda mig.

Hur är beslutet felaktigt? eftersom att jag kör direkt och i support så tar GT klippet i 0,25 hastighet och de klart som fan de ser ut som fear då när allt gåt långsamt men om man skulle kolla på klippet i normal hastighet ser man att de inte är så farligt. Men som sagt jag skulle vilja att ni tar med detta i eran bedömning tycker de tråkigt att få poäng på ett sådant sätt man man har skött sig i över 5 månader utan en enda ban samt poäng och så får man poäng för en sådan sak

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: får inget klipp av GT i pm eller Alec då dom inte vill dela ut de väldigt konstigt enligt mig men om ni läser detta kan ni skicka klippet i pm tack MvH Alfz_zz

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka