Accepterad Edzzy69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203867983/

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad är din discord tagg? Edzzy69

Vem var det som bannade dig? 3lvis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-19 151931.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför jag blev bannad och jag tar ansvar för att mitt beteende varit dumt. Samtidigt vill jag förklara några saker för att undvika missförstånd. I klippet som nämns satt jag inte och metad medvetet. Jag var ensam i bilen och tappade fokus, vilket såklart ändå är mitt ansvar. Jag kan dock erkänna att jag har metat tidigare, men inte i just det här klippet. När det gäller gruppen så satt jag aldrig aktivt och metad där. Jag hoppade in då och då och pratade lite, men jag var aldrig delaktig på det sättet. Jag kände bara två personer i gruppen resten har jag aldrig haft kontakt med. Att jag inte öppnade Discorden var dumt, det håller jag med om. Samtidigt ville jag inte svika en vän. Efter att jag lämnade gruppen ångrade jag mig och försökte gottgöra genom att berätta för dig vilka som var inblandade. När du frågade om en viss person var med svarade jag ärligt ja. Jag kunde inte ordna en ny invite eftersom jag inte minns vem som bjöd in mig från början. Jag vill visa att jag tar ansvar för mina misstag och att jag försökte göra rätt när jag väl förstod situationen. Tack för att du tog dig tid att läsa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt tillsammans med en kompis när ett gäng plötsligt hoppade ut och började skjuta mot oss. Vi försökte ta oss därifrån och körde upp på en bro. Där fortsatte de skjuta mot min vän, och vi sköt tillbaka. I samband med detta ramlade min kompis av bron och dog i. Efter skottlossningen var min avsikt att ta mig ner, hämta min vän och lämna platsen. Innan jag hann göra det kom dock gänget tillbaka, hoppade ut mot mig och hotade mig. Jag valde då först att köra därifrån för att undvika fortsatt eskalering. I stressen som uppstod hoppade jag senare ur bilen och sköt, och i samband med detta sa jag ”döda en” in game, trots att jag då var ensam i bilen. Det var ogenomtänkt av mig och något jag inte borde ha sagt. Jag förstår hur det uppfattas och tar fullt ansvar för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill också vara tydlig med att jag inte anser att bannen var felaktig. Jag förstår beslutet som togs. Samtidigt skulle jag verkligen uppskatta en ny chans.

Under en längre tid innan detta har jag varit grön spelare och hållit mig borta från problem. Jag har inte fått någon ban på ett bra tag innan denna, och jag upplever själv att mitt RP har förbättrats otroligt mycket både i hur jag beter mig och hur jag tar ansvar i spelet.

Jag har lärt mig av mina misstag och är inställd på att fortsätta utvecklas och bidra till en bättre RP-miljö framöver. En ny chans skulle betyda väldigt mycket för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång för att jag sköt nära piren, det gick till så att när vi var jagade så märkte vi att vi inte hade någon bensin och att bilen rykde, så vi körde in i en gränd och klättrade upp på ett tak, mina vänner sköt men jag sa till dem att inte skjuta, jag sköt inte ett skott tills jag skulle försöka komma därifrån och då står det en bil nere vid stegen och en från dem vi krigar mot klättrar upp så jag klättrar upp högre på taket och vänta men då börjar en av dem skjuta på mig så då har jag inget annat val än att skjuta tillbaks.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I situationen i spelet visste jag ärligt talat inte mycket annat än att försöka köra därifrån. Deras bilar var dock snabbare och bättre än min, vilket gjorde det svårt att ta mig undan på ett rimligt sätt.

Om jag hade haft möjlighet att visa eller återskapa vilken grupp det rörde sig om nu i efterhand hade jag gärna gjort det, men tyvärr kan jag inte det. Det är inte för att undvika ansvar, utan för att jag helt enkelt saknar möjligheten.

Jag förstår att mitt agerande ändå inte var korrekt, och jag tar ansvar för de beslut jag tog i stunden. Det här är något jag har lärt mig av och kommer hantera annorlunda framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka