Accepterad Edzzy69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edzzy69

Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203867983/

Ditt Hex-ID: 11000014a1fdd4f

Vad är din discord tagg? Edzzy69

Vem var det som bannade dig? Liamswe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-21 154421.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag inser att jag har skjutit en polis, vilket jag vet är oacceptabelt och något jag aldrig skulle göra under normala omständigheter. Situationen var dock extrem. Jag körde ensam nedför en enkelriktad gata och hamnade mitt ibland sex kriminella. I det läget är det svårt att tänka klart. Polisen sprang mot oss och höjde sitt vapen. Jag tog chansen att skjuta honom i självförsvar, innan han hann skjuta oss. Min avsikt var inte att döda honom, utan att få ner honom på marken. Tyvärr blockerade en mur möjligheten att sikta på något annat än huvudet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av flera bilar som försökte preja mig. Mina kompisar hade redan kört ner i en enkelriktad gata. Jag ville helst undvika det eftersom polisen ofta dyker upp där, men jag hade inget val. Om jag hade stannat kvar där uppe längre hade bilen gått sönder. Så jag körde ner. Efter ett tag kom en ensam polis ner, körde längst in, hoppade ut, tog fram sitt vapen och sprang mot oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel att jag sköt polisen, men större fel att polisen åker ner själv till oss och drar vapen mot oss, jag förstår att man ska undvika att skjuta poliser men så som den polisen agerar i sitt rollspelande så tycker jag att han förtjänar att dö, skulle det vart en liknande situation irl, så skulle varken polisen åkt ner själv eller kommit ut levande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång för att jag sköt nära piren, det gick till så att när vi var jagade så märkte vi att vi inte hade någon bensin och att bilen rykde, så vi körde in i en gränd och klättrade upp på ett tak, mina vänner sköt men jag sa till dem att inte skjuta, jag sköt inte ett skott tills jag skulle försöka komma därifrån och då står det en bil nere vid stegen och en från dem vi krigar mot klättrar upp så jag klättrar upp högre på taket och vänta men då börjar en av dem skjuta på mig så då har jag inget annat val än att skjuta tillbaks.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte jättemånga val, jag skulle kunnat åka ut, men problemet var att halva syrianska stog utanför och bevakade utgången.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka