Nekad EBK Ark | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arkenzoo

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/aadhiraat7/

Ditt Hex-ID: steam:110000118c17c12

Vad är din discord tagg? ark123444l_30479

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. strax innan jag blev bannad. Jag åkte ute med en vän på kvällen inom servern, vi hade riktigt roligt och allt kändes bra. Plötsligt blev vi inblandade i ett skottlossning och allt gick väldigt fort. I mitten av den situationen gjorde jag ett illa val som resulterade i att jag blev bannad. Jag förstår nu att det jag gjorde var fel och att det bröt mot reglerna. Jag ångrar mig verkligen. Jag har haft tid att tänka efter sedan bannen, och jag har verkligen lärt mig en läxa. Unive Roleplay är inte bara en server för mig, det är som ett andra hem där jag träffat nya vänner, fått roliga minnen och varit en del av en härlig gemenskap. Att inte få komma in och spela där känns dåligt, och jag inser nu hur mycket jag uppskattar allt ni gör för att servern ska fungera bra. Jag vill be om ursäkt till hela teamet och alla spelare. Jag borde ha haft bättre omdöme och jag förstår helt att ni reagerade som ni gjorde. Men jag ber er från hjärtat om en chans att bevisa för er att jag kan leva livet efter reglerna och respektera allt som gör Unive så unikt. Om jag får en andra möjlighet lovar jag aldrig åter hamna i samma situation. Förlåt för att ni tog er tid att läsa detta, och återigen förlåt för allt jag orsakat. Jag uppskattar verkligen ert arbete och jag hoppas innerligt att ni kan se att jag menar allvar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill börja med att säga att jag tar fult ansvar för vad som inträffade. Jag vet att jag brutit mot reglerna och att detta inte är acceptabelt på Unive. Jag förstår nu att mina handlingar inte bara förstörde för mig själv, men även kunde pga. inverka negativt på andra spelares upplevelse. Jag menar verkligen inte att försöka ursäkta mig själv, men jag vill att ni ska veta att jag ångrar det djupt. Jag har insett hur mycket servern faktiskt betyder för mig och vilken gemenskap som finns där. Unive har alltid varit min favoritserver, och det har varit en plats där jag haft roligt, lärt mig och träffat nya människor. Jag vet att jag har haft många tidigare varningar och bans, och det gör att jag inser att ni kanske är tveksamma till att ge mig en chans. Men jag ber er, snälla, betrakta detta som en chans för mig att få visa att jag kan förändras. Jag lovar att om jag får komma tillbaka så ska jag följa reglerna till punkt och pricka och respektera både staff och andra spelare. Jag är verkligen ledsen för det jag gjorde och jag ber om ursäkt till hela teamet och alla spelare på servern. Det var mitt fel, och jag borde ha tänkt efter innan jag agerade. Jag hoppas innerligt att ni kan överväga att ge mig en sista chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ill säga att jag tar fullt ansvar för det som nyss inträffade, och också för tidigare felen. Jag vet att jag blivit bannad tidigare, främst för OOC, och det var redan då en tydlig signal till mig att jag behövde skärpa mig och respektera serverns regler mer. Efter den bannen förstod jag att OOC i fel sammanhang förstör upplevelsen för andra spelare, och jag har sedan dess försökt att hålla mig helt till RP och bidra till servern på ett positivt sätt. Den här gången var jag ute och körde med en kompis på kvällen, vi hade roligt och RP flöt på bra. Sudden vi blev liksom i en skottlossning och i panikan gjorde jag ett dåligt beslut som gick emot reglerna. Jag förstår nu att även om väderkvarnen var hektisk så är det mitt ansvar att alltid stå inom regelverket. Jag ångrar verkligen det som hände, och jag ser nu att denna ban också har lärt mig mycket – framför allt hur viktigt det är att tänka efter innan man agerar, även i intensiva Rp situationer. Jag vet att min ban-historik inte ser bra ut, och att det kan vara svårt att tro på att jag kan ändra mig. Men jag menar det härifrån hjärtat när jag sagt att jag tycker om att spela på Unive och att jag inte vill missa chansen att vara en del av gemenskapen. Jag har blivit medveten om hur varje ban jag fått dess hittills har varit en möjlighet att tänka efter och bättra mig – och denna gång har det slagit mig lättare än någonsin hur mycket jag uppskattar servern. Jag vill be om ursäkt till hela staffteamet och alla spelare för det jag orsakat. Jag hoppas att ni kan överväga att ge mig en sista chans att bevisa att jag kan följa reglerna och bidra till RP på ett positivt sätt. Om jag får komma tillbaka lovar jag att respektera reglerna till 100% och undvika situationer som kan leda till ännu en ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde ha bett om situationen så hade jag lagt totalt annorlunda. När jag och min vän blivit utsatta för skottlossningen bestämde jag mig för att använda fusk. Det var mitt eget val och det var jätteirrittiskt av mig. Jag vet att det skadade för mig själv och för andra spelare, och att det är något som absolut inte är acceptabelt på Unive Roleplay. Jag vill vara helt ärlig jag fuskade, och jag ångrar det verkligen. Jag förstår nu att det var ett respektlöst och själviskt val som gick emot allt det som servern och communityt står för. Jag har insett att fusk inte bara tar bort själva utmaningen och spänningen, utan också förstör upplevelsen för alla andra som vill spela rättvist. Jag kan lova att detta aldrig någonsin kommer att hända igen. Jag har lärt mig min läxa och jag kommer i framtiden att spela 100% regelrätt, utan några genvägar. Unive Roleplay betyder mycket för mig det är min favoritserver, och att inte kunna vara en del av den har fått mig att inse hur mycket jag uppskattar gemenskapen här. Jag vill be om ursäkt till hela staffteamet och alla spelare för det jag gjorde. Om jag får en chans till så kommer jag att visa att jag kan bidra till servern på ett positivt och respektfullt sätt, utan fusk eller regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har förtroligt lärt mycket efter mitt livs bana. Det har fått mig att se hur viktigt det är att alltid spela regelbundet och spela på ett sätt som gör upplevelsen rolig och rättvis för alla. Jag har insatt att fusk och regelbrott inte kommer att leda till något gott det förstör bara för både mig själv och andra. Denna bann har varit en wake-up call för mig, och jag kommer att bära den lärdomen i handen varje gång jag spelas i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka