Nekad EBK Ark | Ban Överklagan [snake/snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fina Ark

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/aadhiraat7/

Ditt Hex-ID: steam:110000118c17c12

Vad är din discord tagg? ark123444l_30479

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare åkte runt klockan 4 på natten kommer ej ihåg så mycket eftersom detta hände runt maj men de jag kommer ihåg e att vi hamna i en skottlossning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktigt ban, jag erkänner att jag fuskade. sen har jag också haft en rehabilitering under sommaren som åtanke från mina synder för att jag fuskande på unive och sen har jag tänkt på alla roliga tider jag haft på unive med mina vänner och ångrar allt fuskande de va dumt från mig del och skulle aldrig hända igen om jag får en chans o komma tilbaka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja då jag var bannad för. Droppar vapen för att mortparten ej ska få den de va så att en yakuza medlem bärde mig o jag droppade mitt vapen jag fick så klart åtgärder och jag acceptera de och lärde mig av mitt misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att aldrig fuska från början då de va mot reglerna och dessutom hade jag fortsatta rpa som jag gjort förut utan fusk. Nu har jag bara gått minus på de då jag förlorat alla mina roller

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail
finns de inte något annat sätt för mig o komma tilbaka utan att betala denna summan

snälla asså detta va längesedan jag har verkligen tänkt över de jag gjorde o visst de va fel men jag tycker att alla förtjänar en andra chans för allt som sagt jag har tänkt över de jag gjorde under hela sommaren och vill gärna komma tillbaka detta hände ju innan man skulle betala för unban

Det står fast erbjudandet kommer inte ändras. Samt så kommer du inte kunna få unban på annat sätt. Mvh snake

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka