Nekad mission | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mission

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Blacklist-referens
ID: 470 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Momo
Datum: 2026-01-10
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade lite tidigare på Nordix lall sen så kom det fram en kille och ville köra en 1v1 sen så ville jag ha lite kul så jag satte på fusket och dödade honom ett par gånger sen så blev han arg och frågade vart jag rpade och jag sa Unive. Och senare så skrev Momo till mig att hoppa support sen så sa han att han ville pc checka mig och jag gick med på det sen så hittade han fusk på min dator och han frågade om jag hade haft igång fusket när jag har varit inne på Unive och jag sa nej och sen tittade han logs när jag hade varit inne på serven och när jag har öppnat fusket och han såg att jag inte har haft fusket igång inne på Unive. Men sen så sa han att han behöver banna mig för att jag hade fusk på datorn.

Tar du ansvar för det som hände? Jag förstår att jag blev bannad för fusk, jag har inte några tredjemjukvaror på min dator. Jag har tänkt igenom situationen och inser att mina handlingar påverkade både servern och andra spelare negativt.
Sedan bannen har jag tagit avstånd från allt som kan ge en orättvis fördel och vill nu spela på ett rättvist sätt. Jag uppskattar verkligen communityn och skulle vara tacksam för en andra chans att visa att jag kan följa reglerna och bidra positivt till servern jag saknar verkligen unive och att rpa med mina vänner och andra folk som spelar på servern. jag vill verkligen tillbaka till den största svenska fivem servern.
Jag förstår om ni är tveksamma, men jag hoppas att ni kan ge mig möjligheten att bevisa att jag har förändrats. Tack för att ni tar er tid att läsa min ansökan.

Vad har du lärt dig sedan dess? Sedan bannen har jag haft mycket tid att tänka på det som hände och jag inser att mina handlingar var fel. Jag har lärt mig att fusk inte bara påverkar mig själv utan också förstör spelupplevelsen för andra spelare och skadar förtroendet som finns inom communityn. I efterhand ångrar jag verkligen mitt beslut och inser att det inte var värt konsekvenserna.
Den här tiden har fått mig att mogna och förstå vikten av att följa reglerna och spela rättvist. Jag har tagit lärdom av mitt misstag och skulle aldrig riskera att hamna i samma situation igen. Om jag får en andra chans vill jag visa genom mina handlingar att jag har förändrats och att jag kan vara en positiv del av servern.

Varför ska vi ge dig en till chans? Som jag skrev tidigare har jag haft mycket tid att tänka över det som hände och jag har verkligen lärt mig av mitt misstag. Jag förstår varför jag blev bannad och jag ångrar mitt beteende. Jag förväntar mig inte att ni bara ska glömma det som hänt, men jag hoppas att ni kan ge mig en möjlighet att visa att jag har förändrats.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvvär inte. Men jag har vänner som kan gå i godo och ni kan göra pc checks när ni vill.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
 
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top