Nekad Fina Ark | Ban Överklagan [REDBULL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Arkenzoo

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Ban-referens
idqldc — FiveM, Permanent
Anledning: Softaim.
Bannad av: Fille
Visa på portalen →

Berätta vad som hände strax innan jag blev bannad. Jag åkte ute med en vän på kvällen inom servern, vi hade riktigt roligt och allt kändes bra. Plötsligt blev vi inblandade i ett skottlossning och allt gick väldigt fort. I mitten av den situationen gjorde jag ett illa val som resulterade i att jag blev bannad. Jag förstår nu att det jag gjorde var fel och att det bröt mot reglerna. Jag ångrar mig verkligen. Jag har haft tid att tänka efter sedan bannen, och jag har verkligen lärt mig en läxa. Unive Roleplay är inte bara en server för mig, det är som ett andra hem där jag träffat nya vänner, fått roliga minnen och varit en del av en härlig gemenskap. Att inte få komma in och spela där känns dåligt, och jag inser nu hur mycket jag uppskattar allt ni gör för att servern ska fungera bra. Jag vill be om ursäkt till hela teamet och alla spelare. Jag borde ha haft bättre omdöme och jag förstår helt att ni reagerade som ni gjorde. Men jag ber er från hjärtat om en chans att bevisa för er att jag kan leva livet efter reglerna och respektera allt som gör Unive så unikt. Om jag får en andra möjlighet lovar jag aldrig åter hamna i samma situation. Förlåt för att ni tog er tid att läsa detta, och återigen förlåt för allt jag orsakat. Jag uppskattar verkligen ert arbete och jag hoppas innerligt att ni kan se att jag menar allvar.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för. Jag är medveten om att fuska inte är okej på någon server, oavsett situation, och det var fel av mig att göra det. Jag ångrar mitt beteende och har förstått vilka konsekvenser det kan få, både för mig själv och för hela unive.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja de jag hade kunna göra annorlunda e ju då Att aldrig fuska för man kommer aldrig komma undan med det och man kommer alltid bli fångad sen så kunde jag bara lyssna på reglerna och aldrig ens ha en sådan tanke på att ens fuska jag hade bara lika gärna spelat legit och inte haft en fördel. och Ja jag har lärt mig till 100%

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom det har gått lång tid sedan min ban nästan ett år och under den tiden har jag verkligen reflekterat över mitt beteende. Jag förstår idag att det jag gjorde var fel och förstörde upplevelsen för andra spelare, vilket jag verkligen ångrar.

Jag har lärt mig av mitt misstag och inser hur viktigt det är med rättvisa och seriös RP för att servern ska fungera bra. Unive är en server som betyder mycket för mig, och jag har saknat både unive och rpn under tiden jag varit bannad.

Om jag får komma tillbaka kommer jag att följa alla regler, bidra positivt till unive och visa genom mitt beteende att jag har förändrats. Jag vill bevisa att jag kan vara en seriös och rättvis spelare som förbättrar upplevelsen för andra, inte förstör den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

Tillbaka