Antagen ebbot | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbot

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbot

Ditt discordnamn: @ebbotski

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill gärna bli staff eftersom jag tycker om att hjälpa andra och göra så att alla trivs. Jag gillar att skapa en bra stämning och se till att det känns tryggt och roligt för alla när alla ska rp.

Jag är bra på att hålla mig lugn även när det blir stressigt, och jag försöker alltid förstå hur andra känner sig. Jag vill att alla ska känna sig välkomna och att ingen ska behöva känna sig utanför eller att dom inte hörs.

Jag tycker om att lyssna på folk och hjälpa till när någon behöver stöd. Jag tror att det är viktigt att vara snäll, rättvis och kunna lösa problem på ett lugnt sätt, och det är så jag försöker jag alltid vara.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att flera gäng och spelare just nu har väldigt låg RP nivå och ofta beter sig dåligt. Det förstör inte bara för dem själva, utan också för andra som försöker spela seriöst. Sådana gäng borde inte finnas på servern, utan tas bort så att alla kan få en bättre supplevelse.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi tillsammans ska kolla på de här gängen och ta bort deras krim och gäng. Sådant RP ska inte finnas på Unive, det förstör upplevelsen för andra spelare. Tillsammans med straffens ska vi jobba för att förbättra rp för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Se alltid till att vara tydlig och respektfull när du pratar med både spelare och andra i staff. Undvik onödigt prat och dela information på ett bra och korrekt sätt. Följ alltid serverns regler och riktlinjer när du utför ditt arbete.

Som staff är det viktigt att vara en bra förebild för andra spelare. Agera på ett sätt som visar serverns värderingar och regler. Det betyder att du själv följer reglerna, visar respekt och behandlar alla på ett schysst och rättvist sätt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag rp knappt just nu, och därför vill jag fokusera mer på att hjälpa till som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett år 2024 medlem

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka