Valter23523423 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Valter23523423

Medlem
Servervakt
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Ditt discordnamn: Raw995

Ange ditt födelsedatum 15 November 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag skulle passa bra som staff eftersom jag är mogen, ansvarstagande och rättvis. Jag gillar att hjälpa andra spelare och ser alltid till att följa serverns regler. Jag kan hantera konflikter lugnt och lyssnar på alla parter innan jag fattar ett beslut. Jag är aktiv på servern och vill bidra till en bättre spelupplevelse för alla. Om jag blir staff kommer jag att ta rollen på allvar och göra mitt bästa för att hjälpa både spelare och servern att utvecklas.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att Unive är en bra server, men det finns alltid saker som kan förbättras. Ett problem jag har märkt är att vissa spelare inte alltid tar rollspel på tillräckligt stort allvar, vilket kan påverka upplevelsen för andra. Ibland kan även rapporter och ärenden ta lite tid att hantera när det är mycket aktivitet på servern. Jag tycker därför att det är viktigt att fortsätta arbeta med att upprätthålla reglerna och hjälpa spelare att förstå hur man skapar bra och realistiskt rollspel.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle tillsammans med staffteamet arbeta för att vara mer närvarande på servern, hjälpa spelare att förstå reglerna och agera snabbt vid regelbrott. Genom att vara rättvisa, konsekventa och ge tydliga förklaringar till våra beslut kan vi minska problemen och uppmuntra bättre rollspel. Jag tycker också att det är viktigt att samarbeta inom staffteamet så att ärenden hanteras effektivt och på ett professionellt sätt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att vara respektfull, rättvis och lugn i alla situationer. Man ska följa serverns regler och behandla alla spelare lika oavsett vem de är. Det är också viktigt att kunna hantera konflikter moget och fatta beslut baserat på fakta istället för känslor.
För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt eftersom staff representerar servern. Om man uppträder professionellt skapar man förtroende hos spelarna och bidrar till en bättre och tryggare miljö för hela communityn.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att planera min tid så att jag kan balansera mitt staffarbete, mitt RP och mitt privata liv på ett bra sätt. Jag förstår att verkligheten alltid kommer först, men när jag har tid att spela kommer jag att vara aktiv och hjälpa till där det behövs. Jag kommer även att se till att inte ta på mig mer ansvar än jag kan hantera, så att jag alltid kan utföra mina uppgifter som staff på ett seriöst och effektivt sätt.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ungefär ett halvår och har under den tiden fått en bra förståelse för serverns regler, community och hur rollspel fungerar på servern.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenhet som staff på Unive. Under min tid som staff har jag fått erfarenhet av att hantera rapporter, hjälpa spelare och se till att serverns regler följs. Erfarenheten har lärt mig hur viktigt det är att vara professionell, rättvis och kunna hantera olika situationer på ett lugnt och moget sätt. Jag har även fått en god förståelse för hur staffarbetet fungerar och vad som krävs för att bidra positivt till servern.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är beredd att arbeta inom samtliga områden om det behövs. Däremot känner jag mig mest bekväm och har störst intresse för Support, RP, Kriminell och Event. Jag är alltid villig att lära mig nya saker och hjälpa till där staffteamet behöver mig mest.

Tillbaka